Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2014- ] Przegląd serwisowy jaki szacunkowy koszt mogę ponieść (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=291496)

DominikSier 27-01-2019 19:09

Przegląd serwisowy jaki szacunkowy koszt mogę ponieść
 
Witam,
Zbliża mi się przegląd serwisowy (mój pierwszy) przy 40 tys. km. Najprawdopodobniej pojadę na przegląd do Serwisu na Mogileńskiej w Poznaniu. W związku z tym mam pytanie jaki szacunkowy koszt mogę ponieść, czego wystrzegać się, żeby nie zostać nabitym w butelkę. Będzie co pierwszy jakikolwiek przegląd w ASO (poprostu nie mam w tym doświadczenia)
Proszę bardzo o podzielenie się opiniami.

kopson 27-01-2019 20:14

Odp: Przegląd serwisowy Mondeo mk5
 
Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale po raz pierwszy jedziesz na przegląd Fordem dopiero po przebiegu 40 tys.km??? A wcześniej, np. po przebiegu 20 tys.km nie byłeś?

wojt66 27-01-2019 20:15

Odp: Przegląd serwisowy Mondeo mk5
 
Witam
Ja robilem niedawno serwis po 3 roku ale mialem na liczniku tylko 23000 km. Wymiana plynu hamulcowego oleju i filtrow kosztowala mnie 465 zl sama robocizna w serwisie Forda w Bydgoszczy. Oleje, plyn h. i filtry mialem swoje oryg. Pozdrawiam

kmop 27-01-2019 20:24

Odp: Przegląd serwisowy Mondeo mk5
 
Ja swój pierwszy przegląd robiłem po roku przy przebiegu 27tys. i wymienili mi olej, filtr olejowy, filtr kabinowy i ogólny przegląd auta z tego co pamiętam.
Tydzień temu po dwóch latach przy przebiegu 42tys.robiłem wymiane oleju, filtr oleju, przegląd lakieru i blacharki i wymienili mi płyn hamulcowy.
Ale czy nie powinieneś robić przeglądu przy 30tys.

Lewsey89 28-01-2019 06:00

Odp: Przegląd serwisowy jaki szacunkowy koszt mogę ponieść
 
Cytat:

Napisał DominikSier (Post 3086781)
Witam,
Zbliża mi się przegląd serwisowy (mój pierwszy) przy 40 tys.