Silniki na lancuchu
Cześć.
Tak sobie biegam po internetach i szukam ale może coś podpowiecie. Poszukuję auta. Żadnego konkretnego. Interesuje mnie tylko aby silnik był na lancuchu i posiadało koło 200 kucykow. Orientuję się ktoś w jakich modelach były takie serca montowane? |
Odp: Silniki na lancuchu
Saab 9.3
Problem w tym że łańcuch wytrzymuje 200-250 kkm a żeby wymienić rozrząd trzeba wyciągnąć silnik. Chyba że szukasz czegoś nowszego? [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Silniki na lancuchu
1.4 TSI nawet z wczesnych lat był na łańcuchu :619:
|
Odp: Silniki na lancuchu
Ten saab nawet ciekawy ale skrzynia automat. Auto pewnie będzie ogon ciągnąć więc manual byłby lepszy.
Co do 1.4 Latar nie rób sobie jaj ;) Dla mnie silnik zaczyna się od 2.0 A jeszcze inaczej. Co według was sprawdzi się lepiej. Łańcuch, pasek czy rzadkie koła zębate? |
Odp: Silniki na lancuchu
Eeee, nie gadaj...są gotowe kity żeby 1.4TSI dmuchnąć >300KM.
Pasek, łańcuch? To bez znaczenia. Raczej bym patrzył czy jest usterkowe czy nie albo jaki jest koszty wymiany. W EW10 od PSA jest pasek ale koszt jego wymiany co 60k to raptem 300 zeta z pompą wody więc nie ma o czym gadać. |
Odp: Silniki na lancuchu
No tak tylko ile to to pociągnie?
Właśnie szukam czegoś do zabawy z mocą itp. Czegoś co nie będzie wymagało tysięcy po kilku tysiącach. Choć jak czytam o nowych łańcuchach to szału nie robi. Tyle że między wymianami większy interwal. |
Odp: Silniki na lancuchu
No to jeszcze masz Insignię i 2.8 litra na łańcuchu. Ten sam silnik co był w Vectrze C - trzeba tylko sprawdzać regularnie bo jak się naciągnie czy przeskoczy to jak lis w kurniku ;)
Coś takiego [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 4x4 i mimo automatu naprawdę się zbiera - i podłubać w serii też można |
Odp: Silniki na lancuchu
No fajny tylko za dużo zer ktoś napisał.
Założenia są moje takie. Auto nie musi być nowe, mega wypasne itd. Jego cena to powiedzmy do 30 tys max. Chciałbym po prostu aby serce było w miarę debiloodporne i podatne na dlubanie. Auto ma służyć w większości do mojej zabawy i pewnie skończy na zyletkach. |
Odp: Silniki na lancuchu
W takim przypadku moim zdaniem to bez znaczenia czy pasek czy łańcuch.
Osobiście w tym budżecie szukałbym czegoś z VAGa z 1.8T albo Renault z 2.0T. |
Odp: Silniki na lancuchu
No właśnie nad vagiem myślałem ale to w zasadzie same passerati wchodzi w grę. No i w standardzie golf jeszcze. Wszystko ok tyle że żaden z nich mi się nie podoba.
Z Renault jakoś nie mam miłych wspomnień. Auto wygodne i w ogóle ale jakoś mi nie leży. Chyba zostanę w fordzie na to wychodzi. Ktoś się orientuje ile bezpiecznie można bujnac takie 2.0 benzyna i diesel? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.