Błąd ciśnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Witam. Podczas trasy przytrafiła mi się dziwna przypadłość. Podczas spokojnej jazdy wyświetlił mi się komunikat o awarii silnika (bez zapalenia się którejkolwiek kontrolki). Zjechałem na pobocze wyłączyłem silnik, a następnie go włączyłem. Komunikatu już nie było. Podczas dalszej trasy nie zauważyłem nic niepokojącego. Ford S-max z 2007 r. wyposażonego w silnik diesel 2.0L Duratorq-TDCi (143PS)
W Forscan-ie mam następujące błędy: ===PCM DTC P0087:00-68=== Kod: P0087 - Ciśnienie w szynie paliwowej/układzie – zbyt niskie Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC - Test nie został ukończony Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0087:00-68=== ===PCM DTC P062B:00-28=== Kod: P062B - Dzialanie wewnetrzne modulu sterujacego wtryskiwaczami Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P062B:00-28=== Podpowiecie co powinienem sprawdzić w Forscanie? |
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Czy zauwazyles jakis dziwny dzwiek w pracy silnika w momencie wystapienia usterki lub bezposrednio przed? Mam na mysli twarda prace silnila.
|
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Filtr paliwa do sprawdzenia
|
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Zmiany dźwięku pracy silnika nie wycwyciłem, a teraz nie ma mowy żebym sobie przypomniał. Na co zwrócić uwagę oglądając filtr?
|
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
nie wiem jak mozna okreslic stan filtra poza przypadkiem calkowitego zasyfienia. Najlepiej poprostu go wymienic. Koszta nie sa duze, no chyba, ze sam go ostatnio wymieniales
Bump: na wszelki wypadek mozesz zerknac na wtyczki i kable od zaworow na pompie wtryskowej. Zawor niskiego cisnienia jest na wieszchu, ale zeby sie dostac do wtyczki zaworu wysokiego cisnienia to lepiej wymontowac obudowe filtra powietrza, a i tak latwo nie bedzie |
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Dzięki. Zbliża mi się serwis olejowy więc zlecę przy okazji wymianę filtra. Odnośnie wtyczek to ostatnio łaziła mi jakaś gadzina po silniku i może coś ruszyła. Myślisz że jeżeli błąd się nie pojawił to jest sens grzebać przy wtyczkach?
|
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Sprawdzic stan wtyczek to nie jest jakas wielka robota. A jak blad nie bedzie powracal to mozna sobie darowac poszukiwania.
|
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Ok. Dzięki.
|
Pomocy! Odpalił, 10 sek i zgasł Kod: P0087
Witajcie, auto odpaliło, 10 sek. i zgasł.
Laptop podpiąłem i błąd Kod: P0087 - Ciśnienie w szynie paliwowej/układzie – zbyt niskie. Ostatnio jakieś 1000 km temu wymieniony EGR - poprzedni był zaślepiony teraz zamontowany bez blaszki. Poszarpywania w okolicy 1500-2000 obr - jakby paliwo nie dochodziło, ale zwalałem to na EGR. Przy okazji jakieś 500 km temu wszedł w tryb serwis - zapchany DPF - w tym trybie jechałem około 200 km. Po zgaszeniu wszystko wróciło do normy. Wczoraj dopalał DPF-a. I dziś rano taki cyrk. Pomocy!!! |
Odp: Błąd ciśsnienia szyny paliwowej i modułu sterującego wtryskiwaczami.
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.