zagwostka dla gazownika i dla mnie także
Witam,miesiac temu zagazowalem swojego esiego mam 1,6 zeteka.okazało sie że krokowiec padaka wymieniłem na nówke,swieczki ,przewody też wywaliłem.problem jest nastepujący:jak odpałę silnik przez chwile leciutko faluja obroty,gdy w tym momęcie przegazuję i przełączy sie na gaz potafi zgasnac,a jak go przytrzymam to chodzi bardzo nierówno.Zagwostka polega na tym że jak pochodzi z minute na bezynie i przełaczę na gaz wszystko jest ok,pomyslałem ze winny moze byc czujnik połzenia przepustnicy,łapka opiera sie o ten wkret regulacujny,ale jest troche luzu gdzies z milimetr skoku samej dźwigienki od tego czujnika jak go przytrzymam wzrastają nieco obroty.proszę o jakies sugestiee gazownik chce wymienic mi parownik na mnieszy teraz mam 100
|
Cytat:
Jeśli to instalacja 2 gen. to raczej normalne. Pomaga tu nieco podkręcenie tej śrubki w parowniku. Mając podobny kłopot nawet po nagrzaniu motorka, gazownik pokręcił nim i jest ok. Imbus (chyba 3 lub góra 4 i przeciwnie do zegara) rozwiązał kłopot |
Cytat:
|
zagwostka dla gazownika i dla mnie także
Witam mam 2 generację firmy BRC z centralką Just Junior.Różnicy w pracy silnika przed i po zagazowaniu nie widzę chodzi raczej normalnie.swoja drogą to cekawy przypadek,w pracy jężdże samochodami na gaz róznych firm i takich cudów nie ma,odpalasz przegazówka i w drogę.Zresetowałem kompa jest trocę lepiej ale to wciaż nie jest to podobno BRC to dobra firma,moze którys z bardziej doswiadczonych kolegów podsunie jakieś sugestie,wymiana parownika na mniejszej mocy to raczej półsrodki,wydaje mi sie ze wina leży postronie samochodu,co jeszcze można sprawzić i zrobić we własnym zakresie?odwołałem chwilowo wizyte u gazownika w nadzieji ze ktoś coś mi podpowie.
|
Wymiana parownika na mniejszy to bzdura jakaś. Przecież większy parownik łatwiej "skręcić" śrubą niż mniejszy potem "powiększać". :-)
Falowanie na zimnym silniku na benzynie świadczyć może o nieszczelności dolotu, przewodół podciśnienia, odpowietrzenia skrzyni, padniętych jakichś czujnikach temperatury, a najbardziej prawdopodobne to to, że mikser ci źle dobrał, albo wstawił parownik jakąś padakę i teraz "udaje mądrego", że niby mniejszy trzeba. |
zagwostka dla gazownika i dla mnie także
O mikserze też pomyślałem,ale naciągnięta jest na niego guma chyba zeby uszczelnić i nie można podejzeć co to za wynalazek żeby można było sprawdzić w katalogu.O tym parowniku to tez myśle ze to bzdura,co do czujników gdy kupiłem swojego esiego padnięty był termostat i wskaznik nic nie pokazywał,po wymianie termostatu jest ok.Jakiego czujnika mam jeszcze szukać?Forda mam od pół roku więc jestem nieco zielony. Jeśli chodzi o falowanie to on faluje bez wzgłędu na temperaturę nie jest to jakieś duze,ze dwa trzy razy wskazówka obrotomierza sie wachnie i potem jest już dobrze,przełączam na gaz i w drogę.Tylko tak dziwnie trzeba chwile odczekać aż obroty na pb ustabilizują sie by mozna bez problemów jęździć na gazie.To jest ta zagwozdka,jak przełączę za szybko dzieją sie cuda.:fcp7
|
No to może być przyczyna taka, że przydławiony dolot powoduje to falowanie.
|
zagwostka dla gazownika i dla mnie także
A jak to sprawdzić? Mam to wszystko porozbierać?Czym może być przydławiony?
|
Mikserem. Trza go wyjąć i sprawdzić czy na benzynie nie faluje. Albo może to uszczelnienie źle zrobił i łapie lewe powietrze?
|
zagwostka dla gazownika i dla mnie także
A czy przypadkiem nie folawałby cały czas?Pisałem że to falowanie to nie jest duze ,kilka razy wachnie i potem pracuje juz równo.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.