Wymiana paska wieloklinowego
Mam pytanie, chciałbym wymienić pasek wieloklinowy w Mondeo mk4 2.0 benzyna wraz z napinaczem i rolką czy jest jeszcze coś do wymiany czy reszta są to koła od akcesoriów i nic się już nie wymienia? Jaki napinacz wziąć SKF czy Febi czy całkiem inny jakiś?
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
witam
jaki jest powod wymiany napinacza? rozumiem ze pasek juz umiera? |
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Cytat:
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Ja kupilem napinacz caly z rolka, jest mozliwsc samej rolki ale napinacz jest od nowsci widac wiec bzdura by bylo wymienic sama rolke a za kilka mesiecy napinacz szlak trafi tym bardzije ze w Finlandii bede jezdzk tym mondkiem. rolke posrednia tez wymienima ta wziolem z SKFu bo juz jest wychulana. Pasek polecam contitecha sam mam taki i s poprzednich autach tez z tego paska korzystalem.
Posprawdzaj sprzegielko alternatora jeszcze. Moim zdniem wiecje jezeli nic Ci nie daje znakow umierania nie ma sensu wymieniac. Ewentulanie rzypagrzec sie kolu pasowemu co na wale jest. Niewiem jak w fordach tu niech sie wypowiedza wlasciciele co maja forda dluzej jest z tym kolem ale mialem poprzednio alfa romeo w dieslu i tam mialo znacznie producent tego kola bo wieksozc producentow robilo poprostu kupe a nie kola. |
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Ok dzięki wielkie też biorę skf zobaczymy jak długo pochodzi :)
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Ja kupiłem napinacz paska klinowego marki: DAYCO indeks: DAYAPV2424, wszystko bowiem wskazuje, że to on robi dla Forda na tzw. OEM, czyli oryginał :)
|
Re: Wymiana paska wieloklinowego
Czy miał ktoś doczynienia z paskami wieloklinowymi Gates czy tańszy Dayco ? Znalazłem te zamienniki w imternecie. Jak się sprawują? Polecacie je czy może jakiś inny sprawdzony ? Ja mam przebieg 160 tyś i przy okazji roboty zawieszenia mechanik zalecił mi jego wymianę bo widać jego zużycie itp. Ja nic nie widzę ale zaufam mu że tak jest. Mam nadzieję, że nie będzie nic piszczeć bo teraz jest cisza.
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Ja przy c.a. 130 tys wymieniałem cały układ z paskiem Gates. Teraz mam ca. 195tys (3 lata) i pasek już nosi ślady zużycia. Jednak jeszcze bardziej daje o sobie znać napinacz.
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Mój nie wiem czy w ogóle był wymieniany, a nawet jeśli to nie wiem kiedy. Może oko mechanika widzi, że jest zużyty. Więc raczej go wymienię na tego Gates skoro auto i tak będzie stało. Boję się, że mówił iż warto, ja to oleje a w trasie mi pęknie.
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Witam, wymieniłem około miesiąca temu pasek wieloklinowy oryginał Ford, i od wczoraj po odpaleniu auta zaczęły dochodzić dziwne dźwięki z okolic napinacza chyba? Dźwięk ten jest tylko przez kilka sekund potem już go nie ma, i pytanie moje czy to jest rolka napinacza? cały napinacz? czy może rolka alternatora jak to dokładnie zdiagnozować ? Dźwięk to tak jakby sie coś zacierało/ zgrzyt metaliczny. Rolka napinacza wraz z napinaczem pracuje tzn rusza się góra/dół względem paska tak jakby na pasku było np zgrubienie. Nie wiem czy tak powinno być ponieważ napinacz eliminuje drgania w ten sposób.
I czy wymieniać samą rolkę czy cały napinacz? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.