|
2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Szanowni Forumowicze.
Chciałem zapytać, czy ktoś z Was ma już doświadczenie z nowym silnikiem dieslowskim Forda TWIN-TURBO? Noszę się z zamiarem kupna S-Maxa i właśnie zastanawiam się nad tym silnikiem. Silnik ten jest również wsadzany do Mondeo, więc może któryś z Was miał już okazję się z tym motorem zetknąć. Serdecznie pozdrawiam, |
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Zamowilem esia z takim silnikiem, bede odbierac prawdopodobnie w polowie maja. Wiec cos na pewno skrobne. Bede miala porownanie do kia sportage automat 184km.
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Czekam z niecierpliwością, pozdrawiam
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Cytat:
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
W tym tyg odbieram, w weekend cos na pewno napisze po testach
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Dopiero w srode odebralem, dzis bedzie wieksza traska 200 km. Zdam relacje z silnika jutro.
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Czekam
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
Ok, jestem po malym tescie. Lacznie zrobione niecale 500km.
Porownujac do KIA SPORTAGE 184KM automat, jest zauwazlnie wiecej mocy. Auto przyspiesza na prawde bardzo dynamicznie, na trasie mozna mega komfortowo i bezpiecznie wyprzedac. Mocy jest w calym zakresie predkosci. Jedziesz 120, bum i juz 160 bez zadnego wysilku. Silnik pracuje bardzo cicho i miarowo. Skrzynia w polaczeniu z ta jednostka pracuje bardzo fajnie, zwlaszcza na trybie S. Aczkolwiek jak dla mnie osobiscie S moglaby jeszcze zwawiej reagowac, zwlaszcza na poczatku. Moze to kwestia wyczucia pedalu gazu. W Sportage pedal gazu mial punk "przelamania" po wcisnieciu ktorego od razu redukowal o 1 bieg nizej. Tutaj trzeba po prostu mocniej depnac. Ale rozwiazanie z KIA lepsze. Ciekawa opcja sa tez lopatki przy kierownicy, jesli chcemy auto przetrzymac na wysokich obrotach. Co do spalania na razie ciezko cos powiedziec, wg instrukcji prawidlowe pojawi sie dopiero po dotarciu czyli ~1500-3000 km. Aczkolwiek w drodze powrotnej 200km, jazda normalna, predkosci do 140 na autostradzie cyknelo 6,9 l/100 wiec calkiem przyzwoicie. W trybie S. Mniej niz KIA. Kapcie jakie mam to 235/50 18" Conti, trzymaja sie drogi rewelacyjnie. Przy okazji wspomne o zawieszeniu. Wzialem opcje z mozliwoscia zmiany komfort / normal / sport. Roznice sa bardzo wyczuwalne. Zastanawialem sie na poczatku nad zawieszeniem juz fabrycznie sportowym, bez mozliwosci zmiany, ale dobrze ze tego nie zrobilem. Na polnych drogach bardzo niekomfortowo. Na drodze asfaltowej w sporcie jak dla mnie jedzie sie ok, wiadomo ze twardo ale co kto lubi. Polne drogi komfort pokonuje na prawde bardzo ladnie. Mysle, ze jak ktos bedzie mial tylko 1 standardowa opcje zawieszenia to tez bedzie ok po calosci. Kupujac drugi raz, wzialbym ta sama wersje. Ogolnie jestem bardzo zadowolony. |
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
No to fajnie. Jak jeszcze coś to pisz chętnie poczytam
|
Odp: 2.0 tdci twin-turbo 210km - wasze doświadczenia z tym silnikiem
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
byłoby super jakbyś na jakąś hamownię podjechał. Fajnie byłoby zobaczyć jakieś krzywe. Można by sobie zdanie wyrobić. ...no ale to musiałbyś zainwestować stówkę.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:00. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.