Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford S-MAX (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=153)
-   -   [S-MAX 2006-2015] Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=239955)

_kosa_ 02-03-2016 22:18

Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
Witam,

Czy warto brać S-maxa z takim silnikiem?
Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C

Pozdrawiam

latar 03-03-2016 06:39

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
No to najpopularniejszy silnik w S-Maxie. Bardzo trwała jednostka. Silniki 140 i 163KM są dokładnie takie same. Różnią się oprogramowaniem. A na pytanie odpowiedź brzmi: warto!

_kosa_ 03-03-2016 07:22

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
Dzieki.. dopiero zaczynam przygodę z S-max

Piszecie tu cały czas o silnikach disla 140 i 163KM a nie spotkałem się z 136KM.

Wiec nie będzie problemu by podjechać do magików z forum i wgrać soft na 163KM dla tego silnika?

Jeszcze raz przepraszam może gdzieś było to napisane ale nie dokopałem sie a jestem zielony.

Hipos 03-03-2016 07:29

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
Krótkie wyjaśnienie w różnych krajach 2.0tdci miały różne oprogramowanie, zazwyczaj wynikało to z kwestii podatków, jeżeli dobrze pamiętam to 136KM było w Belgi

leszcz 03-03-2016 12:11

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
Cytat:

Napisał _kosa_ (Post 2549223)
Czy warto brać S-maxa z takim silnikiem?
Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C

bierz i wpadnij do mnie i zrobimy Ci go na 163PS (fabryczne)

a i podeślij VIN na PW to sie zobaczy co tam można jeszcze zrobić :one:

Mario_Mario 04-03-2016 07:44

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
Hey Leszczu,a powiedz mi. Jak wygląda kwestia żywotności podespołów silnika,jak wtryski,pompa wtryskowa po zwiększeniu mocy na 163KM. Wiele osób twierdzi,że osprzęt silnika 140KM nie różni się wcale od tej mocniejszej wersji.Nie to,że krytykuje chiptuning,tylko interesuje mnie realna żywotność przy większej mocy.

latar 04-03-2016 08:00

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] to nie chiptuning. DW10C w każdej wersji mocy ma dokładnie ten sam osprzęt. 115 od 140 od 163KM różni się praktycznie jednym współcznynnikiem przeliczającym mapy wtrystków. Tak samo 2.0 EB 200 i 240KM. To dokładnie ten sam silnik.

kirhoff 04-03-2016 08:21

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] możesz również podjechać do mnie będzie bliżej.

Mario_Mario 04-03-2016 09:35

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
Super, dzięki Latar,więc na wiosnę pomyślimy o dalszych modach :diabel2:

latar 04-03-2016 12:39

Odp: Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (136PS) - DW10C
 
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] niestety u ciebie nie da rady:/ Masz silnik DW10 a nie DW10C. DW10C był w poliftach.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.