Zegary, uszkodzone ??
Witam!
ostatnio wsiadam do autai patrze na wzkazniku paliwa pokazuje mi wreszcie dobrze paliwo (bo zawsze wskazywalo ze mam pelen bak po przekreceniu stacyjki) odpalilem autko niby wszystko ok, przejechalem kilka kilometrow zostawilem auto, wszystko ok, wsiadam do auta po 2 godzinach i znow to samo znow wskaznik wskazuje za duzo!! Co jest dziwne to jak np stoje na swiatlach i mam wlaczony kierunek to wskazowka obrotomierza podskakuje (o jakies 200obrotow) i opada rowno z zapalaniem sie kierunku ! A i jeszcze cos, wczoraj pomyslalem moze zabrudzily sie zegary itp. odkrecilem jhe wyczyscilem wszystko zlozylem do kupy wymienilem zarowki podswietlenia , zalozymem zegary i patrze ze mi nie swieca wszystkie zarowki, sprawdzilem je a one sa cale, wzielem lekko puknalem w zegary i sie zapalilo, nie wiem czym to jest spowodowane bo zarowki dobrze przylegaja do tej miedzi na folii rowniez sciezki sa całe. CO tez mnie zaskoczylo to jak zegary mialem jeszcze wrece nieprzykrecone do auta to jak by zarowki mocniej swiecily,a jak je przykrecilem to troszke slabiej swieca. No i ten wskaznik paliwa mnie zastanowil, ze to moze byc problem elektryczny ze gdzies mam jakies przebicie bo po odpaleniu wedruje na sam szczytr ,a spada troche po czasie jak wyciagne kluczyk. Nie wiem co mam z tym poczac, moze ktos mial jakis podobny problem, moze nasunie mi jakis pomysl jak sprawdzic te zegary bo troche zgłupiałem. |
miałem podobnie z obrotomierzem i lampkami a to dlatego że grzebałem w kablach z prawej strony gdzie są kostki i zapomniałem przykręcić jednego kabla masowego.
|
Najprostszy sposob to zalatwic drugi licznik i sprawdzic czy na nim tak samo sie dzieje
|
to bedzie bankowo masa zegarow stad te szalenstwa wskaznikow.
|
mowicie ze masa, mi tez juz ktos mowil zeby to sprawdzic, nie wiem jak to dokladnie sprawdzic, ktore to kable, pewnie czarny lub brazowy??? Prosze o jakas rade, nakierunkowac mnie to bede wiedział jak to sprawdzic,moze i tez zacznie mi dzialac poprawnie wskaznik paliwka. Pozdrawiam i czekam na rade
|
szukaj kabla ktory jak dobrze zauwazyles jest czarny albo brazowy.a najlepiej jak odepniesz kostke od zegarow i oslonke tasmy na zegarach (tam gdzie wpinasz kostke) i na tej tasmie wszystko jest opisane ktory kabelek to masa :) ale najprawdopodobniej to bedzie wlasnie jakis czarny lub brazowy.
|
a jak juz znajde ten kabel to najlepiej podlaczyc dodatkowa mase, np z karoserii do tego kabla?? Ja bym tak zrobił??
|
tak bedzie najpewniej.dodatkowy kabelek i powinno byc po sprawie.jak to nie pomoze to trza szukac nowych zegarow.
|
Witam!
Dzisiaj rozkrecilem zegary, znalazlem sciezki odpowiedzialne za wskaznik paliwa, probowalem nim sterowac, ale udawalo mi sie poprzez podanie masy tylko go podniesc do gory, ale na dol w ogole nie chcial zejsc, no i wydaje mi sie ze zegary, ale glowynie dam sobie uciac, podawalem tylko mase, a moze to trzeba + dodac?? jak by ktos juz cos takiego robil to prosze o info. Pozdrawiam |
Ja mam dziwny problem z obrotomierzem. Jak odpalę silnik, to dopóki nie pieprznę ręką po desce, to obrotomierz martwy lezy, a jak już po "terapii wstrząsowej" zaskoczy, to jest ok, dopóki nie zgaszę silnika. Póżniej sytuacja się powtarza
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.