Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Witam, mam problem ze wspomaganiem taki, ze go nie mam :). Auto to C-max 2005 r GHIA. Nie mogę połapać się w napięciach kostek i gniazd przy pompie. Mianowicie, napięcie na kostce 2 pinowej jest 12.5 V na kostce po stronie błotnika są napięcia 12/ 2.5/ 3.2 V na kostce po stronie silnika cały czas nie ma nic żadnych napięć. I dziwne jest to, że jak podłącze kostkę do gniazda pompy od strony błotnika to w gnieździe 2 pinowym ( gdzie podłączone są dwa grube przewody) mam napięcie prawie 15.5 V a na gnieździe po stronie silnika mam ponad 9 V we wszystkich pinach. Proszę o pomoc w podaniu parametrów napięciowych.
|
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Witam
Schematy do FFII i C-max masz w linku. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Pozdrawiam |
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Podmieniłem pompę wspomagania. wykasowałem błędy i ruszyło.Błędów brak, no to w drogę. Pojeździłem 15 minut w celach testowych i zgasiłem silnik. Po włączeniu zapłonu znowu błąd wspomagania i cisza, brak wspomagania . Po połączeniu się z pompą pokazuje błąd B 1342 Uszkodzenie sterownika-STAŁY. Bład po wykasowaniu wraca zaraz po ponownym włączeniu zapłonu. Wspomaganie nie działa, podczas odkręcania korka słychać charakterystyczne PSYYK czyli coś tam silnik wspomagania kręci. Proszę o pomoc i sugestie. Diagnozuje układ testerem DELPHI
|
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Doprogramowałeś pompę do samochodu ?
Mariusz |
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Niestety mój program nie obsługuje adaptacji pompy wspomagania w fordzie, tylko wtryski hehe. Tylko dlaczego ruszyła na początku bez błędu ? i dopiero po ponownym uruchomieniu silnika wywaliła błąd. Jak się nie uporam to jutro ASO zarobi.
|
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Moja po wymianie chodziła w standardowych ustawieniach, a dopiero po doprogramowaniu było wszystko normalnie, dostęp do opcji wspomagania, brak błędów.
Mariusz PS. Poszło dopiero IDS-em |
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Po wymianie pracowała na trybie Komfort. Teraz nie reaguje na zmianę trybów. Korci mnie jeszcze wprowadzenie pompy w tryb awaryjny poprzez wyjęcie wtyczki od czujnika kąta skrętu, tylko nie wiem czy to coś da. ?
Dzięki za zainteresowanie czekam na dalsze sugestie . |
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Witam, po wizycie w ASO dowiedziałem się mniej niż sam wiedziałem :) Nie polecam. krwiopijcy. Za podpięcie się kompem potwierdzenie kodów błędów o których zostali poinformowani przezemnie skasowali 170 ziko. I co ?? i padło stwierdzenie, przepraszamy ale nie jesteśmy w stanie Panu na tą chwilę pomóc, hehe żałosne. Więc wziąłem kompa i pojechałem na szrot szukać pompy podpinałem pod kostki i od razu testowałem i co okazało się ?, że pompa wcześniej założona jest walnięta i powoduje błędy czujnika kąta skrętu, ładowania aku i usterke sterownika. Pompę ze szrotu zapakowałem do wozu i śmiga jak jak nowy.
Zamykam temat i dziękuję za zainteresowanie. PS. Jak by ktoś miał pytania w przyszłości może uda mi się pomóc |
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Jam mam problem takiego typu , że nie ma reakcji na zmianą trybu wspomagania komfort , sport i normal . Wspomaganie działa na tym samym poziomie. Wcześniej miałem zwykłe zegary z wyświetlaczem dwuwierszowym i nie miałem opcji wyboru trybu wspomagania, jednak po zmianie zegarów na poliftowe jest tam ta funkcja dostępna , jednak nie ma reakcji. Czy muszę zmienić pompę wspomagania ?
|
Odp: Potrzebny schemat elektryczny podłączenia pompy wspomagania wraz z napięciami
Zacznij od powiadomienia samochodu o swoich zmianach
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.