Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
Witam, przymierzam się do zmiany żółwia. Znalazłem dość ciekawego transita, Jeżdżę mało i w różnych warunkach, jednak czasami śmigam tez autostradą. Ten upolowany (ewentualnie) ma dyfer 4.27. Po przeczytaniu kilku opini wywnioskowałem, że on w zasadzie dyskwalifikuje auto z autostrady.
Zastanawiam się więc czy da się tak po prostu przełożyć most na 3.77 ?? Czy może to jakieś skomplikowane i niewykonalne zadanie? silnik to 2,4 140 koni. Szukam dużego silnika właśnie ze względu na długie szybkie przeloty. Z góry dzięi za wszelkie sugestie! |
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
Radziłbym ci zadzwonić do jakiejś dużej firmy zajmującej się rozbieraniem Transitów. Może to być np Transit Center Marcina Wicika - mają sporo różnych mostów. Od nich dowiesz się najszybciej o możliwości zamiany - bo w sumie w modelu 2,4 występują 4 podstawowe typy mostów w kilkunastu odmianach.
Generalnie do modeli po 2006 roku jest jeszcze mało używanych części... |
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
no ok, dziękki narazie, generalnie to się waham trochę. Mam dobre doświadczenia z fordem ale jakoś tak średnio się czyta o transicie... niby mało jeżdże bo wiekszość załatwiam osobówkami. Ducato zrobiło 16k przez dwa lata z czego 5 zrobili "porzyczacze" Jednak ze względu na brak możliwości wykupienia assistance bardzo boję się awarji.
Jak to jest z transitem 2.4? Lubi stwać na drodze czy jest w zasadzie bezobsługowy jak reszta fordów tylko ma opinię do dupy... jak reszta fordów? :D |
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
Cytat:
Więc: decyduje prestiż marki, trochę jakość samego projektu auta. I w tej sytuacji psują się wszystkie auta... podobnie. Reszta to marketing i serwis. Jeżeli zamierzasz Transitem przejeżdżać niecałe 10 kkm rocznie - to nie musisz się obawiać awarii. Niektórzy koledzy robię taki dystans średnio w miesiąc. |
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
ja robie 25 tys swoim Tranzytem w niecałe pół roku
|
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
baner....myślę na szybko że przełożenie się znajdzie. Jak się zdecydujesz zapodaj na priva.
|
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
Cytat:
na dniach jadę oglądać dwa. Oba 4.27. Możesz wrzucić mi cenę orientacyjną. Będę wiedział mniej więcej jak to wszystko ugryźć. Zastanawiam się też jak się wtedy zachowuje ten samochód na szybkim. Czy przypadkiem nie będzie mu brakować mocy. Użytkuję auto w wysokich górach i bywa mega stromo :D Żółwiem jeżdżą jak już nie mogę zabrać się do osobówki więc jeśli już jadę to 1500 kg nie jest niczym nadzwyczajnym. |
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
Jeśli latasz po górach to 4.27 wydaje się odpowiednie ,natomiast koszt 3,77 to około 1200zł.
|
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
no właśnie... To jest tak, że mam pół na pół długie przeloty, gdzie jak załadowany to mogę grzecznie śmigać powoli, ale druga strona jest na pusto i wtedy mnie krew zalewa jak musze się tłuc 120 na h przez 18 godzin tylko dlatego, żeby auta nie zarżnąć.
Z drugiej strony auto przydaje się najczęściej do wożenia palet betonu, czy ukopanej ziemi czy metrów gruzu i wtedy pracuje czasami w dość trudnych warunkach. Tyle, że wtedy zupełnie nie zależy mi na dynamice. Tak długo jak nie zażynam motoru na mocy mi nie zależy. Zawsze też istnieje czip tuning. Ostatnio sprawdzałem ducato 120 koni z 1600kg na pace. Piął się pod górę idealnie ale na autostradzie przy 130 palił ponad 13 litrów gdzie mój stary ducato 2.5 TDI zachowywał się podobnie tylko palił dużo mniej. Optimum dla mnie było by ducato 150 hp albo master 150 tylko, że te auta są zawsze zabite na rynku wtórnym albo cena jest zaporowa dla mnie. albo pusty jak bęben co też dyskwalifikuje z autostrady. 1200 zł za przełożenie to cena zupełnie akceptowalna. wystarczająco niska, żeby sobie przełożyć na "spróbę" Zaczynam powoli walczyć. Mam nadzieję, że transit mnie zaskoczy tak samo miło jak poprzednie fordy. |
Odp: Zmiana mostu z wolnego na szybki - czy możliwa?
jeszcze jedna wątpliwość.
po rozszyfrowaniu VIN w jednym wyświetla mi silnik : Engine: Duratorq TDCI 2.4 (140PS) a w drugim : 2.4L Duratorq-TDCi (135/140PS)-Puma O co tu chodzi? jest róznica jakaś? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.