|
przerywanie na drugim biegu
Witam
Panowie mam taki dziwny problem, otoz podczas jazdy zdarza sie ze po wrzuceniu drugiego biegu auto dostaje takiej zadyszki na moment. dzieje sie tak w zasadzie w ruchu miejskim kiedy obchodze sie w miare delikatnie z pedalem gazu. Czy mial ktos z kolegow podobna rzecz? pozdrawiam. |
Odp: przerywanie na drugim biegu
U mnie także występuje ten problem. Kiedy auto było młodsze działo się to może dwa razy w miesiącu. Teraz mam już 190 tyś km i ta chwilowa zadyszka występuje dość często. Jak tylko robi się bardziej wilgotne powietrze, silnik nie ma ochoty jechać. W przyszłym tygodniu jestem umówiony z mechanikiem, żeby sprawdził co to.
|
Odp: przerywanie na drugim biegu
no wlasnie. fajnie ze ktos potwierdzil moje spostrzezenie. ja tez jade w przyszlym tygodniu na wymianke oleju to przy okazji zapytam o to. kolego strzeszku daj znac co sie dowiedziales, bardzo mnie to interesuje.
pozdrawiam. |
Odp: przerywanie na drugim biegu
u mnie koledzy jest to samo i tez zaczyna mnie to denerwowac
:( |
Odp: przerywanie na drugim biegu
Możecie dokładniej opisać ten objaw ? To się dzieje przy zmianie biegu na drugi , czy jak już dodaję się gazu, ile obr/min ?
|
Odp: przerywanie na drugim biegu
Witajcie,
Jestem świeżym posiadaczem Mondeo MK4. Mój problem wygląda następująco, podczas przyśpieszania, ale tylko przy pedale gazu w podłodze, występuje chwilowe przymulenie tak przy około 1800 obr/min później ładnie przyśpiesza do 3000 obrotów powyżej 3 tyś też czuć małe przymulenie. Dodam że dzieje się to tylko na biegach 4,5 i 6. Przy normalnych przyśpieszniu czyli pedał gazu nie wciśnietym do oporu nie ma żadnego problemu. Proszę o pomoc co to może być. |
Odp: przerywanie na drugim biegu
Cytat:
Tak, to sie dzieje przy zmianie z 1 na 2 bieg w momencie dodania gazu i wtedy jest to takie "zmulenie" na moment i dalej juz ok. u mnie wystepuje nie czesto ale zdarza sie. zauwazylem tez ze takie momenty zadyszki delikatne sa rozwniez podczas przyspieszania na 1 czy drugim biegu, zwlaszcza jak maszyna jest jeszcze dobrze nie rozgrzana. |
Odp: przerywanie na drugim biegu
Kwestia ile obr. jest przy zmianie z 1 na 2 , jak za mało to wiadomo że dziura jest dosyć konkretna ;) Musi być przynajmniej to 1800 bo inaczej muł jakich mało
Generalnie jak jest silnik zimny to gorzej przyśpiesza moim zdaniem. Akurat ja mam tak że wyjazd z garażu 500m i od razu droga szybkiego ruchu więc zwykle trzeba się rozpędzić żeby jechać jak inni i jakoś tak słabiej przyspiesza wtedy... Ostatnio znajomy się przejachal ,który na co dzień jeździ benzyną i stwierdził że wkurza go ta opóźniona reakcja na gaz 0,5-1 sek. Ja tego nie odczuwam ,ale może się przyzwyczaiłem...choć benzyną też jeżdżę i wielkich różnic nie widzę. |
Odp: przerywanie na drugim biegu
to raczej nie kwestia obrotow bo 50 razy przy takim samym ruszaniu jest dobrze a 51y raz przymuli, a turbodziura to swoja droga.
|
Odp: przerywanie na drugim biegu
Mam dokładnie to samo - do mniej więcej 1800-1900obr muli, czasem szarpie/przerywa, niezależnie od tego na jakim jest biegu. Z tym że sledząc to forum doszedłem do wniosku, że zacząć trzeba od EGR. Planuję przeczyścić i zaślepić zostawiając kilka dziurek.
Zastanawiam się też nad chipem, tylko musiałbym poznać opinię kogoś kto zachipował - czy ten zabieg zlikwidował w części tę dziurę turbo. Jest tu ktoś taki z 1,8tdci? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:42. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.