Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2007-2014] przerywanie na drugim biegu (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=166554)

michalkoczur 28-09-2012 21:21

przerywanie na drugim biegu
 
Witam
Panowie mam taki dziwny problem, otoz podczas jazdy zdarza sie ze po wrzuceniu drugiego biegu auto dostaje takiej zadyszki na moment. dzieje sie tak w zasadzie w ruchu miejskim kiedy obchodze sie w miare delikatnie z pedalem gazu.
Czy mial ktos z kolegow podobna rzecz?
pozdrawiam.

Strzeszku 29-09-2012 19:03

Odp: przerywanie na drugim biegu
 
U mnie także występuje ten problem. Kiedy auto było młodsze działo się to może dwa razy w miesiącu. Teraz mam już 190 tyś km i ta chwilowa zadyszka występuje dość często. Jak tylko robi się bardziej wilgotne powietrze, silnik nie ma ochoty jechać. W przyszłym tygodniu jestem umówiony z mechanikiem, żeby sprawdził co to.

michalkoczur 29-09-2012 20:00

Odp: przerywanie na drugim biegu
 
no wlasnie. fajnie ze ktos potwierdzil moje spostrzezenie. ja tez jade w przyszlym tygodniu na wymianke oleju to przy okazji zapytam o to. kolego strzeszku daj znac co sie dowiedziales, bardzo mnie to interesuje.
pozdrawiam.

johndeere5340 29-09-2012 20:49

Odp: przerywanie na drugim biegu
 
u mnie koledzy jest to samo i tez zaczyna mnie to denerwowac
:(

jvc 30-09-2012 09:28

Odp: przerywanie na drugim biegu
 
Możecie dokładniej opisać ten objaw ? To się dzieje przy zmianie biegu na drugi , czy jak już dodaję się gazu, ile obr/min ?

ruszmar 30-09-2012 11:29

Odp: przerywanie na drugim biegu
 
Witajcie,