Typy przekładni kierowniczych
Koledzy,
Mam cieknącą maglownice, którą już raz regenerowałem. Niestety cieknie ponownie. Tym razem chciałbym zaryzykować i kupić używkę. W związku z tym mam 3 pytania: 1. Czy w MK2 lub MK2 FL montowano różne maglownice w zależności od wersji silnikowej? Mam model 2.0 TDCi i zastanawiam się, czy np. z 1.6 TDCi podejdzie czy nie? Bo takich hula najwięcej na drogach? 2. Mam też w komputerze możliwość przełączania wspomagania - jego siły na komfort, standard i sport. Czy wobec takiej opcji, maglownica jest inna niż np. w autach nie mających takiej opcji? 3. Czy maglownice z C-Maxa podejdą? Zorientowanych proszę o informacje, bo handlarze nie zawsze orientują się z jakiej wersji wymontowali, lub mogą po prostu ściemniać, a nie chce kupić niewłaściwej przekładni. Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów. |
Odp: Typy przekładni kierowniczych
po jakim czasie zaczela ci cieknac po regeneracji? bo ma ten sam problem i chce jechac zregenerowac
|
Odp: Typy przekładni kierowniczych
Koledzy a jakie objawy mieliście oprócz wycieków, jakieś stuki, itp.?
|
Odp: Typy przekładni kierowniczych
u mnie zaczelo zanikac wspomaganie
|
Odp: Typy przekładni kierowniczych
Są dwa rodzaje z czujnikiem połozenia i bez na maglownicy, Bez czujnika są od około 2009r. bo pompa wspomagania jest na 2 kostki a nie na 3 i w benzynach 1,6. Od c- max pasuje bo zawieszenie takie same. Maglownica 250 zł plus wysyłka tel. 889905594. We wszystkich dieslach taka sama ja i benzynie 1.8 i 2.0.
|
Odp: Typy przekładni kierowniczych
a czy podczas szybkich ruchów kierą prawo-lewo, na postoju ze wspomaganiem jak i bez są słyszalne dość mocne stuki...może to być objaw magla? wycieków nie ma, wspomaganie działa prawidłowo, amory wymienione wraz z łożyskami kilka dni temu...zawiecha sprawdzona u diagnosty i w aso, podobno nie ma luzów, ale dalej stuka jak stukało:(
|
Odp: Typy przekładni kierowniczych
Cytat:
1. Maglownica musi być z czujnikiem położenia, 2. Będą pasować z wersji benzyna 1.8, 2.0 i diesel 1.6, 1.8 i 2.0. 3. Od C-maxa będą pasować z ww. wersji silniowych. Dobrze rozumiem? |
Odp: Typy przekładni kierowniczych
Cytat:
Dokładnie to nie potrafię tego okreslić. Generalnie regeneracja była poprawiana (robili 2 razy), bo po pierwszej niedługo po wyjechaniu z warsztatu od razu puściło (zauważył inny mechanik na przeglądzie). Zrobili ponownie i miało być ok. (6 miesięcy gwarancji). No ale chyba nie było, bo na przeglądach zwracano mi uwagę, że leci. Na regenerowanej przekładni zrobiłem 100 tys. km no i na dzień dzisiejszy poci się, podcieka, ale nie tak, że ucieka całkowicie płyn ze zbiorniczka, jak miałem pierwotnie, kiedy ASO pierwszy raz zdiagnozowało usterkę (nie było płynu w zbiorniczku, tak powiedzieli, i jeszcze, że miałem szczęście, że pompa wspomagania się nie zatarła). Objawem było zanikanie / nierównomierna praca wspomagania. U mnie regeneracja nie była moim zdaniem do końca udana, ale pewnie są koledzy, którzy mają dobre doświadczenia po regeneracji. |
Odp: Typy przekładni kierowniczych
Witam,
Potrzebuje typ maglownicy jaki jest w Focusie mk2 1,8 TDCi kombi Vin: WF0WXXGCDW6B77667 |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.