Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2000-2007] Obniżenie zawieszenia ST220 (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=156509)

Pacuch 23-04-2012 18:31

Obniżenie zawieszenia ST220
 
Witam,
Zakupiłem sobie do mojego mk3 06r oryginalne alu 18 od ST 220.
Śledząc forum spodziewałem się, że będzie trochę za wysoko i jest dosyć spory prześwit... Oponki 225/40.
Myślę o tym żeby go trochę obniżyć. Czy ktoś może miał podobny epizod i może coś doradzić? Czy efekt końcowy wart jest tego wszystkiego? Wyczytałem że dobrym rozwiązaniem będą sprężyny Eibach Pro-Kit. Kilka pytań, zaznaczam iż jestem w tym temacie laikiem :)
1. O ile obniżyć?
2. Czy będę zmuszony wymienić również amortyzatory?
3.Noi jak będzie z typowymi zwalniaczami prędkości na naszych drogach, nie urwie michy?:>

Pozdro i dzięki za odp

Makbet 23-04-2012 19:44

Odp: Obniżenie zawieszenia
 
Efekt końcowy po obniżeniu jest niezły lecz są problemy z geometrią tylnych kół. U mnie stoją mniej więcej tak /--\ i z tego co pisali na forum nie da się tego wyregulować.
Co do zwalniaczy to nie mam żadnego problemu.

corneliusab 23-04-2012 20:08

Odp: Obniżenie zawieszenia
 
Ja mam przod i tyl -40mm ale tylne sprezyny juz sa na wymarciu i mam teraz z tylu -60 :D wlasnie dzieki temu, ze tyl stoi mi tak: /\ i scina moje osiemnastki od srodka, a na pomiarze mialem oba kola poza wymiarem (auto nie obciazone) zakupilem wlasnie normalne sprezyny na tyl sachsa i mam nadzieje, ze skonczy sie scinanie kapci, przod zostawiam obnizony. Eibach jest obnizony przod -40, a tyl -30mm. Przy takim obnizeniu -30 jesli masz tuleje w wahaczach ok to bedziesz sie miescil w normie spokojnie, jak zalozysz na tyl -40 to bedziesz miec na styk w gornej granicy, samochod nie obciazony.

Pozdrawiam

Pacuch 24-04-2012 14:58

Odp: Obniżenie zawieszenia