Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
Już po chipsie, stała geometria turbiny
chciałbym wycisnąc wiecej ponad 150-180KM.... mile widziane ~ 380-400nm... jakie propozycje, hybryda, wieksze turbo, wtryski (org od nowosci) przebieg auta org. 120 tys.km chciałbym zapytać osób z doświadczeniem o koszty takich zabiegów... gdyż może zamiast wydawać pare k. to dołozyć i zmienić na mk4.. wiec.... ile by mnie wyniosła taka "zabawa" ? |
Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
MrGarfield,
niepotrzebnie dublujesz zapytanie. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
115Km zrobiona na 220/490;
-pierwszy chip zrobiony na 145/345. -później dołożona turbina hybrydowa GT2056 oraz większy intercooler by Polarny,nowy soft wynk - 158/385, całkiem przyjemnie to jeździło. -potem dołożone wtryskiwacze hybrydowe by Inverter, nie potrzebnie ruszany soft, wynik 192/400nm, paliwo się lało jak w lokomotywie a tylko 15NM więcej. Porażka totalna...wtryski się posypały. -wkręcone stare ori wtryski, turbina GT2052 została, IC został, wgrany stary soft 145/345, zwiększyłem sam doładowanie z 1.4 na 1.8 i nagle się zrobiło 385NM. -nowe lepsze wtryskiwacze hybrydowe by Inverter, wgrany pierwszy soft na ori gratach (145/345) co świadczy o tym, że pompa nie jest w ogóle wysilona, pracuje na ori ciśnieniu, lekko wydłużony czas wtrysku (tak sądzę, nie znam się na tym) wkręcone wyżej wymienione wtryskiwacze, nie ruszany soft wynik 205-220KM/470-490NM w zależności od doładowania. Kilka dni temu założyłem turbinę GT2056, wali 2.0bar od 2500rpm do czerwonego pola a bezpieczna jej granica to lekko powyżej 2.5 bar. Tak to wygląda, jeśli dalej chcesz walczyć to opisze koszta. Ludzie gadają, że turbina w 115 wystarcza do 170KM, jest wydajniejsza niż w 130KM ale co z tego jak wtryski "kończą " się wcześniej. Ja bym tam nie ryzykował i zaczął od IC i turbiny, np GT2052 dlatego, że na własnej skórze wiem, im więcej powietrza tym lepiej, nie słuchaj, że jak nie kopci to boost wystarczy. Tak jak wspomniałem, z 345NM się zrobiło 385NM? Co gift na święta ? Podsumowując, nie ma sensu szaleć z takim tunnigiem jak ja. Mnie się udało, ale kosztowało to dużo nerwów, kasy i czasu. Ja bym Ci polecał po pierwsze wsadzić lepszy IC, jakaś większa turbinka GT2052, ustawić z 1.5 bar minimum i poprawić soft. Chociaż sam nie wiem czy to coś da, bo prawie wszystkim w 115 brakuje paliwa przy okolicach 150KM. |
Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
chlopaki po dzisiejszym doswiadczeniu nie polecam hybrydy nikomu mam albo mialem 18/20 wczoraj 19.04 skonczyla mi sie gwarancja na nia a dzis poleciala w niepamiec nie karambol nie hybryda
|
Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
Cytat:
|
Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
220km na gt1749 ?? Nie żartuj...
|
Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.