Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Tuning (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=107)
-   -   Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=156273)

MrGarfield 19-04-2012 09:39

Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
Już po chipsie, stała geometria turbiny

chciałbym wycisnąc wiecej ponad 150-180KM.... mile widziane ~ 380-400nm...

jakie propozycje, hybryda, wieksze turbo, wtryski (org od nowosci)

przebieg auta org. 120 tys.km


chciałbym zapytać osób z doświadczeniem o koszty takich zabiegów... gdyż może zamiast wydawać pare k. to dołozyć i zmienić na mk4..


wiec.... ile by mnie wyniosła taka "zabawa" ?

benio 19-04-2012 13:28

Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
MrGarfield,

niepotrzebnie dublujesz zapytanie.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Snajper_881 20-04-2012 19:48

Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
115Km zrobiona na 220/490;
-pierwszy chip zrobiony na 145/345.
-później dołożona turbina hybrydowa GT2056 oraz większy intercooler by Polarny,nowy soft wynk - 158/385, całkiem przyjemnie to jeździło.
-potem dołożone wtryskiwacze hybrydowe by Inverter, nie potrzebnie ruszany soft, wynik 192/400nm, paliwo się lało jak w lokomotywie a tylko 15NM więcej. Porażka totalna...wtryski się posypały.
-wkręcone stare ori wtryski, turbina GT2052 została, IC został, wgrany stary soft 145/345, zwiększyłem sam doładowanie z 1.4 na 1.8 i nagle się zrobiło 385NM.
-nowe lepsze wtryskiwacze hybrydowe by Inverter, wgrany pierwszy soft na ori gratach (145/345) co świadczy o tym, że pompa nie jest w ogóle wysilona, pracuje na ori ciśnieniu, lekko wydłużony czas wtrysku (tak sądzę, nie znam się na tym) wkręcone wyżej wymienione wtryskiwacze, nie ruszany soft wynik 205-220KM/470-490NM w zależności od doładowania. Kilka dni temu założyłem turbinę GT2056, wali 2.0bar od 2500rpm do czerwonego pola a bezpieczna jej granica to lekko powyżej 2.5 bar.
Tak to wygląda, jeśli dalej chcesz walczyć to opisze koszta. Ludzie gadają, że turbina w 115 wystarcza do 170KM, jest wydajniejsza niż w 130KM ale co z tego jak wtryski "kończą " się wcześniej. Ja bym tam nie ryzykował i zaczął od IC i turbiny, np GT2052 dlatego, że na własnej skórze wiem, im więcej powietrza tym lepiej, nie słuchaj, że jak nie kopci to boost wystarczy. Tak jak wspomniałem, z 345NM się zrobiło 385NM? Co gift na święta ?
Podsumowując, nie ma sensu szaleć z takim tunnigiem jak ja. Mnie się udało, ale kosztowało to dużo nerwów, kasy i czasu. Ja bym Ci polecał po pierwsze wsadzić lepszy IC, jakaś większa turbinka GT2052, ustawić z 1.5 bar minimum i poprawić soft. Chociaż sam nie wiem czy to coś da, bo prawie wszystkim w 115 brakuje paliwa przy okolicach 150KM.

oskar19 20-04-2012 22:58

Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
chlopaki po dzisiejszym doswiadczeniu nie polecam hybrydy nikomu mam albo mialem 18/20 wczoraj 19.04 skonczyla mi sie gwarancja na nia a dzis poleciala w niepamiec nie karambol nie hybryda

INVERTER 21-04-2012 21:30

Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
Cytat:

Napisał oskar19 (Post 1818196)
chlopaki po dzisiejszym doswiadczeniu nie polecam hybrydy nikomu mam albo mialem 18/20 wczoraj 19.04 skonczyla mi sie gwarancja na nia a dzis poleciala w niepamiec nie karambol nie hybryda

Nie ma problemu, dopiszemy do zamowenia na wtryskiwaczy turbine gt1752v :one: Heko ci dopasuje viruska i bedziesz sie cieszyl z 200-220KM :mrgreen:

Snajper_881 22-04-2012 09:17

Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
220km na gt1749 ?? Nie żartuj...

INVERTER 22-04-2012 12:47

Odp: Tuninng mechaniczny 2.0 tdci 115km ze stałą geometrią
 
Cytat:

Napisał Snajper_881 (Post 1818637)
220km na gt1749 ?? Nie żartuj...

Tam jest napisane gt1752v:569: i to jest turbina dobra na 200KM , a z malymi modami wydechu i dolotu nawed do 220KM mozna na niej wyciagnac :mrgreen: a wstaje porownywalnie do ori turbawki (gt1749v) :one:


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.