Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Witam serdecznie,
przymierzamy się z zakupem do firmy transita, podwozie do zabudowy - kontener 8 paletowy. Mam następujące pytanie jakie koła wybrać bliźniaki czy pojedyncze duże koła o wymiarach 285/65/16 ( oczywiście na tył). Jak będzie ze spalaniem w obu przypadkach? Komfortem jazdy z obciążeniem, nie ukrywam auto będzie zawsze przeładowane (ok 2,8 tony ładunek). Wiem o różnicy w płatnościach na autostradach. Pozdrawiam |
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Jeżeli na dłuższe trasy - brałbym pojedyncze koła (paliwo, szybkość, opłaty), na krótsze, zwłaszcza krajowe - bliźniaki.
Może udałoby się zamówić na pojedynczych z szybszym mostem?... Tym nie mniej końcówka mostu (piasta) pod bliźniaki jest mocniej łożyskowana - jest większy rozstaw łożysk. Pytanie więc - czy zakładasz specjalne pojedyncze koło zamiast bliźniaków, czy także most jest inny? |
Cytat:
Cytat:
|
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
DMC oczywiście 3.5T:p:p
Kolego, przy takich ładunkach tylko i wyłącznie bliźniaki, na kołach pojedynczych co pół roku będziesz łożyska wymieniał... Moje zdanie jest takie, że transit jest za delikatny na takie ciężary |
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ale nie pochwalam tego, nie popieram, sam nigdy nie przeładowałem auta... |
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Tak Wojtku masz racje chodzi mi o ten patent ze sprintera chcemy go wdrożyć w transicie
i teraz pytanie co lepsze? Jeśli chodzi o rame to jest typowa pod bliźniaka tylko kwestia tego czy zakładamy koła bliźniacze na tej ramie czy poprostu pojedyncze a tego rozmiaru. Bliźniak czy te pojedyncze duże? Jak jest ze spalaniem bliźniak a takie koła? Gdyby w Polsce było inne prawo też bym nie pochwalał jednak to DMC do 3,5 tony tak naprawde po wszystkich wzmocnieniach wychodzi 5 ton spokojnie także to chodzi bardziej o kwestie wpisu w dowodzie. No i co o tym myślicie nie interesują mnie płatności za trasy bardziej o komfort jazdy z obciążeniem. Wojtku jeździłeś może takim sprinterem? |
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Cytat:
Trzeba by podliczyć koszty - takie koło (opona plus felga) to spory wydatek (tania opona klasy ekono to 750 zł, premium 1400 zł), a zdjęte bliźniaki leżą i nie pracują... No i podstawowe pytanie - czy są dostępne takie felgi na piastę Transita? |
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Jeśli chodzi o felge to salon forda już się tym zajmuje tak samo pierwsze opony dostajemy no bo jak wyjechać z salonu bez kół. Jeśli chodzi o te opony ponoć są dużo lepsze niż zwykłe opony tzn. wolniej się ścieraja lepsza przyczepność itd. Koszt jednej opony Goodyear to 750zł netto. Mam dylemat co będzie lepsze bliźniak czy taka pojedyncza. Jak myślisz będzie ze spalaniem na bliźniaku a takiej oponie jednej porównywalne czy na bliźniaku większe? No i jak komfort jazdy co bardziej będzie odpowiadało przewozowi ładunków o tej wadze - ta czy ta?
|
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
szukam kolejnego auta do firmy co ma ciągać duże ciężary . W salonie forda poinformowano mnie , że wersja 460 różni się konstrukcyjnie od wersji 350 (jakieś wzmocnienia na ramie) oczywiście istnieje opcja zamówić wersję 460 z "papierami" na 350 :)
jak długo zamierzasz użytkować auto ? ja transita już nie kupię ( po 3 miesiącach wyszła rdza - serwis umywa ręce ) jak użytkujesz auto 3-4 lata nie robi to problemu , ale dla mnie teraz liczy się ocynk + 6 cylindrowy diesel i inna marka spełnia te wymagania ... szukaj na bliźniaku i jak nowy transit to wersja 460 z papierami na 350 PS. Wojtek jest opcja żeby przy składaniu zamówienia na auto wybierać szybkość mostu ? mi nikt w żadnym salonie o tym nie wspominał o tym ... |
Odp: Kontener koła bliźniaki czy pojedyncze- różnice, sugestie
Chyba nikt na razie nie ma doświadczenia z takimi kołami, na forum...ale na chłopski rozum, ja bym zaryzykował i brał bym je.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.