eskort18 td
witam. Mam problem z eskortem 1.8 td silnik enduro pompa lukas.Pali ciezko przy pierwszym rozruchu trzeba pokrecic dlużej natomiast pożniej gdy jest cieply jest okey.Sprawdzalem już wszystko co mozliwe w moich warsztatach w miescie kat wtrysku cisnienie wtryskiwacze niby wszystko jest dobrze a jednak cos go boli.Slyszalem cos o przekazniku wyprzedzania kata zaplonu zimnego silnika czy może mi ktoś cos podpowiedziec ewentualnie namiar na dobrego fachowca od pomp
|
Witam może być kturaś świeca żarowa padnięta lub się cofa paliwo lub sprawdż tesz szczelność przewodów odpływowych :fcp27 :fcp29 :fcp27
|
@elektrykl, mam pytanko. Jak Ci pali Twój dieselek?
Pytam bo mój do paru godzin postoju pali na dotyk. Po nockach takich jak teraz pali po 2, 3 obrotach. Natomiast w zimie po nocce za drugim, trzecim, czasami czwartym razem w zależności od mrozów. Ale generalnie zawsze odpali. Wiem że te silniki mają skłonności do ciężkiego odpalania i w zwiazku z tym nie wiem czy szukać jakieś poprawy. generalnie podstawa czyli kompresja na poziomie 29, 30 jest na wszytskich cylindrach. Wtryski OK, świece przed zimą też były OK. Filtr OK. jak to jest u Ciebie? |
jezeli wszystko możliwe jest sprawdzone czy to nie wina pompy ze te eskorty tak pala?
|
ktoś kiedyś napisał ze ten typ tak ma. Ja z tym nie walczę. Pierwsza odpałka rano po dwóch grzaniach. Bywało różnie raz kręciłem dłużej, raz krócej.
.... ostatnio bardzo się poprawiło poprzez poprawę styku do świec zarowych. Pierwsza odpałka dalej po dwóch grzaniach, tylko pali szybciej (po pół obrotu). |
W zwykłym D (nie wiem jak jest w TD) np. z 89 roku :fcp2 ręczne ustawienie (odkręcasz 4 śruby, regulujesz, dokręcasz) pompy paliwa (wyprzedzenie lub opóźnienie) powoduje np.: większe dymienie z wydechu i cichszą pracę silnika lub zero dymu przy głośnej pracy silnika. Może to wydawać się śmieszne i nie wiem dokładnie jak to się ma do pracy silnika ale takie efekty pokazywał mi mechanik na przykładzie mojego auta. Generalnie ustawienie pompy wpływało też na odpalanie auta. Ale ustawił pięknie :fcp27
|
a czy można mu wstawic jakieś lepsze swiece zeby lepiej grzaly?skoro po dwoch grzaniach pali lepiej
|
jesli pompa lukas to wnetrze tej pompy jest chromowane. nawet male zluszczenie chromu powoduje ze trzeba kilka razy go obrocic. ja tez tak mam i pali tak samo w zimie i w lecie.
|
ja jednakmysle ze jest jakas konkretna przyczyna ze one tak pala.Spotkalem goscia w moim miescie ktory ma ten sam model i facet twierdzil ze pali bardzo dobrze nie spytalem jednak o przebieg
|
zywotnosc pompy jest zroznicowana w zaleznosci od stylu jazdy i JAKOSCI PALIWA!!!!! to pompa rotacyjna i po uszkodzeniu wnetrza pompy nie utrzymuje cisnienia paliwa po dluzszym postoju. wiec trzeba kilka razy obrocic. i czy w zimie czy w lecie bedzie palil podobnie. sprawdzona rada
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.