ozonator w dolocie
Witam
Czy ktoś spotkał się z stosowaniem ozonatora w dolocie w celu zjonizowania powietrza? |
Odp: ozonator w dolocie
A co to ma dawać?
|
Odp: ozonator w dolocie
hahaha pewnie 20 % wiecej mocy i 10 % mniejsze spalanie :D
|
Odp: ozonator w dolocie
Ozonator to jedno, a jonizator to drugie.
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=2420 post#14 rok 2006. wtedy zaczynałem zabawę. Niestety z braku możliwości(albo chęci) wykonania zarówno elektrody jonizującej jak dostosowania generatora do zasilania 12V-ami, temat porzuciłem. generator miałem(taki pomiedzy 5-15kV), niestey na 24V i nie bardzo dało sie go przestroić na 12-14V, elektrode też, ale za duzą. nie mniej jednak jesli ktos ma jakies doświadczenie z jonizatorem i ozonatorem(nie mylić z onanizatorem) to chetnie poczytam i spróbuje nawet podyskutować. Cytat:
|
Odp: ozonator w dolocie
Generalnie profesor od elektrotechniki i elektroakustyki mówił ostatnio że podczas burz auta lepiej jeżdżą a potem dowiedziałem się że on sprzedaje takie urządzenia pod nazwą plazmadriver.
Jestem ciekaw tylko jak to działa przy 3000obrotów, przecież ilość zasysanego powietrza jest ogromna! |
Odp: ozonator w dolocie
profesor ma rację, ale głównie chodzi o silne zjonizowanie powietrza, czego skutkiem ubocznym jest powstanie ozonu.
Tak na dobra sprawe chodzi o to, aby silnie naładowac powietrze ujemnym polem elektrostatycznym. pozwoli to na efektywniejsze połaczenia z dodatnio naładowanymi czastkami paliwa. Daje nam to możliwość stworzenia bardziej jednorodnej mieszanki paliwowej. Dodatkowo produkt uboczny jakim jest ozon, pozwoli nam na wprowadzenie większej ilości tlenu(nie powietrza) do mieszanki Cytat:
Cytat:
|
Odp: ozonator w dolocie
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Odp: ozonator w dolocie
Posty @tomiscorpio usunąłem jako, ze nic nie wnoszą do tematu, a autor bije piane, nie majac nic do powiedzenia, jak i tez wiedzy na ten temat.
@SrebrnaStrzała, W wydaniu tym jak na allegro, mam wielkie wątpliwości co do tej "lampy plazmowej", bo z wyglądu trudno ocenić, czy jest otwarta, czy zamknięta. Już wiem "[FONT=Arial PL, sans-serif] - wyginać lampy plazmowej - dojdzie do stłuczenia bańki lampy"[/FONT], czyli zamknięta. Wątpię w skuteczność tego typu rozwiązania jak i jego wydajności. Na pewno nie daje to wzrostu mocy(choć teoretycznie powinno). Prawidłowo wykonane powinno zmniejszyć spalanie oraz polepszyć kulturę pracy silnika. Sam ozon będzie w niewielkich ilościach i jeśli będzie przed filtrem powietrza, to zanim doleci do cylindra, to "zniknie". Tutaj większą role odgrywa samo zjonizowanie powietrza, no ale w takim rozwiązaniu jak na allegro, prawie nie występuje. Czytam teraz o tej lampie, i mam wielkie wątpliwości czy to zadziała. Wydajność tego jest znikoma. przy tej prędkości i ilości przepływu powietrza co jest w dolocie, to tego ozonu silnik nie poczuje. To co ja stworzyłem, to wydziela w ciagu sekundy tyle ozonu i ujemnych jonów powietrza ile ta lampa przez kilka godzin. |
Odp: ozonator w dolocie
Cytat:
|
Odp: ozonator w dolocie
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.