Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
Dźwignie psują mi sie co chwile bo wcina linke przy samoregulatorze. Wiec zaspawalem tą szczeline aby mi tam linki nie wcinało i nie rozwarstwiało dźwigni. Ale teraz zaspawalem samoregulator i nie mam regulacji. Z czasem linka sie wyciągnie a okładziny zjadą i znow bedzie luuz. Wiec probuje wymyslec jakąs inna regulacje.
Moze ktoś stosował w jakiś sposb śrobe rzymską przy łaczeniu się trzech linek ? Bede wdzieczny za jakies praktyczne rady |
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
Nie którzy zakładają krótką linkę ze śrubą regulacyjną pod samochodem, i już nie mają tego problemu. Nie wiem, nie widziałem jak to wygląda, ale prawdopodobnie się sprawdza.
|
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
też mam samoregulatory zaspawane i zrobioną regulację na krótkiej lince i działa zadowalająco.
potrzebny ci będzie drut gwintowany ósemka wyjmujesz rączkę z krótką linką i tym uchwytem co zaczepiasz linki rozcinasz ten uchwyt,wyjmujesz linkę,zaspawujesz rozcięcie przymocowujesz pręt do krótkiej linki( ja przymocowałem za pomocą"żabek"do skręcania linek) zakładasz rączkę na miejsce,przeprowadzasz pręt przez dziurkę od uchwytu linek,zakładasz linki,zakręcasz nakrętkę i gotowe!g:D |
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
No krzychu - kadetem teraz ;p - chyba to najprostrzy sposob, szkoda ze konstruktorzy nie widzą siły w prostocie. Zdobęte te mocowania do skrecania linek i biore sie za to. Moze nawet zamiast preta śrobe zastosować można
|
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
jest parę rzeczy w tych fordzikach zrobione złośliwie dla użytkownika:mad:
powodzonka w modach! |
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
ja szlifierką kątową zrobiłem rowek na tym półkolu i linka nie spada.A pomysł z śrubą rzymską bardzo dobry.I na pewno skorzystam.
|
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
no ciekawe:one::one::one:
|
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
2 załącznik(i)
No naprawione, i jestem bardziej zadowolony niz gdybym to zrobil w "oryginalny sposob"
Zrobilem cos podobnego jak opisuje krzys, ale... Zrobilem to tak: Do śroby osemki przyspawalem nakrętke na jej czóbek pionowo - tak dużą aby przez jej środek (oczko) przeszedl młoteczek zamieszczony na końcówce linki, przewlekłem ją przez to oczko i zacisłem młoteczek do linki zwykłym sciągaczem jak na focie. Reszte tak samo. Dokręciłem dzwignie, linka miala luzz. Zacząłem sciągać linke nowym sciągaecze :) Linka juz byla naprezona ale kolo nadaw swobodnie sie krecilo, Sciągalem do momentu az poczółem ze koło zaczyna trzec przy próbie obkrecenia go ręką. Wtedy poluznilem sciagacz o pol obrotu i wiem teraz ze zaczyna trzymac od pierwszego ząbka. A tak konretnie zaczyna trzymac juz na trzecim ząbku, a nie prawie przy pionie |
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
no i gitara!!g:D
|
Odp: Dźwignia hamulca ręcznego - zespawana
Witam, ostatnio wymieniłem szczęki hamulcowe i miałem problem z założeniem linki od ręcznego, więc odczepiłem linkę od lewarka no i tu pojawił się problem. Gdy chciałem przykręcić lewarek na miejsce okazało się że linka jest cały czas naciągnięta, nawet w pozycji spuszczonej. Moje pytanie jest takie czy na tej samoregulacji można jakoś linkę poluzować. Z góry dziękuje za pomoc.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.