buja przy hamowaniu
witam mam problem podczas hamowania z mala predkoscia buja autem wrazenie jest takie jakbym mial druty w oponie rozerwane i opona byla by nie rowna ale wszystkie 4 opony wymienilem dzisiaj na nowiutkie i efekt jest tylko delikatnie mniejszy prosze o odpowiedzi
|
Odp: buja przy hamowaniu
Kolego, a jak to bujanie wygląda dokładniej? góra-dół, na boki, przód-tył ?
|
Odp: buja przy hamowaniu
Jeżeli odczuwasz to tylko przy hamowaniu z małych prędkości to sprawdź bicie tarczy i czy przypadkiem nie są zapieczone na prowadnikach zaciski hamulcowe.
|
Odp: buja przy hamowaniu
MAXIM 93 wrazenie przy hamowaniu np gdy dojezdam do swiatel jest takie jakbym jechal na jajowatych oponach czyli buja gora dol. URO 2 co by moglo spowodowac bici tarczy okolo 2 tyg temu wszystko bylo ok ,
|
Odp: buja przy hamowaniu
Co do bicia tarczy to może być cokolwiek.Podobno wystarczy ostra jazda i wjazd w kałuże,chociaż mi osobiście nie zdarzyło się nigdy aby tarcze się zwichrowały.Z tego co piszesz że buja góra-dół to mogą być zużyte amortyzatory.Jeżeli jest to tzw. objaw kangura(lub zająca różnie to nazywają) to raczej będzie problem z tarczami lub zaciskami.Nawet przy zmianie koła (ponieważ tarcze są dociskane przez koło, chyba że masz oryginalne zabezpieczenia na tarczach) może dostać się nawet piasek między tarczę a piastę.Dopuszczalne bicie tarczy to 0,05mm, a brud może dać nawet większą odchyłkę.
|
Odp: buja przy hamowaniu
Cytat:
|
Odp: buja przy hamowaniu
Mondeo ma zaciski tzw. pływające.Zacisk przesuwa się w dwóch prowadnicach.Kiedy to przesuwanie jest utrudnione Hamulce zaczynają nierówno zużywać klocki i reagują z większa siłą na skrzywienia i nierówności tarczy.Często przy wymianie klocków nie zwraca się na to uwagi,szczególnie w kiepskich warsztatach. chodzi o to żeby wymianę zrobić szybko i tanio wtedy klient się cieszy, albo szybko i drogo wtedy warsztat się cieszy.:619:
|
Odp: buja przy hamowaniu
Cytat:
|
Odp: buja przy hamowaniu
1.Zdjąć koło.
2.Zdemontować klocki. 3.Wykręcić dwa prowadniki zacisku(od strony nadkola na klucz imbusowy) 4. wyczyścić prowadniki, nasmarować i poskładać. Czasami gwinty prowadników są tak zapieczone, że nie da się ich wykręcić.W takim wypadku trzeba odkręcić ramę zacisku-dwie śruby od strony nadkola bodajże na klucz 18 lub 19(najpierw wyjąć klocki) i ściągnąć cały zacisk razem z tarczą. Tarczę odkładamy a zacisk wysuwamy razem z prowadnicami na zewnątrz. Składamy w odwrotnej kolejności zwracając uwagę na czystość montażu.:p |
Odp: buja przy hamowaniu
Objaw bujania może być również przyczyną wybitych tulei na wachaczach.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.