przełącza się i gaśnie
Posiadam sekwencje BRC w moim MK II 2.0 i mam ten problem od jakiegoś czasu, a mianowicie:
Gdy silnik złapie temp. 30-40st. C. i powinien silnik wskoczyć na LPG powyżej 2000obr. słychać tyknięcie tak jak przy przełączaniu się na gaz, ale odrazu gaśnie. Jedynym wyjściem aby przejść na LPG jest rozgrzanie silnika do 70-80st.C wtedy przełączy się bez problemu. Dodam że byłem w serwisie i komp nic nie wykazał ale silnik był już wtedy rozgrzany bo do gaziarza mam spory kawałek. Moze ktoś z forumowiczów miał taki problem lub wie jak podejść do tego proszę o pomoc. |
Odp: przełącza się i gaśnie
możę być nie szczelność i brak gazu lub masz zamontowane poziomo wtryski i sie zacinają jak dostaną wyższej temp. to dopiero sie odkleją i pracują normalnie
jaki masz przebieg i jak dawno instalacje kiedy wymieniane filtry |
Odp: przełącza się i gaśnie
i w jakich temp. powietrza to sie dzieje? podejzewam, ze tu problemem bedzie zbyt niska temp. przelaczania
|
Odp: przełącza się i gaśnie
Instalacja jest raczej szczelna, a jak mam zamontowane wtryski to niemam pojęcia
przebieg 200 000tys. a gaz niewiem ale jakieś 8lat, filtry wymieniane jakieś 6miesięcy temu, właśnie dzisiaj myślałem o ich ponownej wymianie. Sytuacja ta zaczęła sie dziać około 1m-ca temu więc wcześniej w mroźne poranki bylo ok, a teraz nawet jak był +na podwórku to sytuacja byla ta sama. Brak pomysłów |
Odp: przełącza się i gaśnie
Zajmij się reduktorem...
|
Odp: przełącza się i gaśnie
najlepiej by było podpiać do kompa wtedy gdy to się dzieje i zobaczyć co wtedy komp gazu czyta, czy ciśnienie pada, czy temeratura coś nie halo, aczkolwiek podobnie jak
Cytat:
|
Odp: przełącza się i gaśnie
Ten sam problem miałem dzisiaj.Pojechałem na komputer do gazowników z BRC CZAKRAM
i okazuje się że sensor temperatury i ciśnienia gazu na listwie wtryskowej jest uszkodzony,pokazuje temp. gazu 5-10 st. C podczas gdy gaz dolatuje do listwy gorący. Szukam teraz tego sensora ale nic nie znalazłem Nie wiem czy trzeba szukać konkretnego numeru ,czy jak go wykręcę aby odczytać numer to nic się chyba nie stanie. Wymiana jest prosta i na komp nie trzeba jeździć tylko skąd wziąć ten sensor ? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.