1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
Witam!
Dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu około 10 km Focus zaczął tracić obroty po czym zapaliła się lampka świecy żarowej i zgasł. Od tej pory nie chce odpalić, chciałbym nadmienić że do chwili obecnej nie było z nim żadnych problemów z odpalaniem nawet gdy w duże mrozy nie był garażowany. Stan licznika 310k. Czyżby to był sterownik pompy? Jestem z okolic rzeszowa jeżeli zna ktoś jakiś dobry warsztat który się w takich usterkach specjalizuje proszę o informację. |
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
samochód podpięty pod komputer wykazał tak jak się spodziewałem sterownik pompy. W warsztacie powiedzieli - wymiana sterownika + regeneracja pompy - ok. 2500zł.
Pytam mechanika czy nie wystarczy wymienić sterownika bo pompa do tej pory sprawowała się dobrze żadnych spadków obrotów czy czegoś podobnego do chwili obecnej. On że jeśli założą nowy sterownik do niezregenerowanej pompy to usterka wróci bo pompa może nie chcieć współpracować z nowym sterownikiem. Mówił że już to robił i jak ktoś wziął sobie wymianę sterownika samego to później wracał bo samochód nie chodził jak trzeba. Co o tym myśleć? |
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
U mnie była podobna sytuacja ,ale ja wymieniłem sam sterownik na mocniejszy tzn standardowo podobno jest 60 ja mam wlutowany 90 śmiga do dzisiaj tzn. od maja koszt naprawy 800zł i jak na razie żadnych problemów.
|
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
Cytat:
|
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
Pompa od tych ludzi kosztuje 1800zl [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Wiedza co robia i regeneruja porzadnie (kazdy jest zadowolony). Co oferuje Ci Twoj mechnik tego nie wiadomo, ale jezeli juz chcesz isc w pompe to niech zalaczy fakture z regeneracji/zakupu pompy i niech napisze ile daje gwarancji na robote. Z praktyki czesto potem wlasciciel sam sie buja miedzy warsztatem a dostawca pompy i nikt nie jest winien. Poza tym poszukalbym na Allegro naprawy sterownikow pompy i im wyslal. |
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
najlepiej usterke potwierdzić na kompie przeważnie wyskakuje błąd p1654 sterownik pompy i wystarczy jego zregenerować nie daj sie naciągać na pompe. wymienić trzeba filtr paliwa bo przyczyna awarji tkwi w syfiastym paliwie lub zrobiła się poduszka powietrza pod serownikiem pod którym przepływa paliwo które chłodzi sterownik, sprawdż nieszczelności.miałem tak u siebie naprawa sterownika 1150zł.Powodzenia.
|
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
dzisiaj dzwoniłem do tego mechanika pogadaliśmy trochę na ten temat. Stanęło na tym że wyjmie pompę i sterownik zobaczy czy pompa jest w porządku i da mi znać w poniedziałek co i za ile. Tak czy siak trzeba będzie brać na to faktury żeby mieć papier w końcu to nie usterka za 100zł :|. Ten mechanik ma autoryzowany serwis Bosch także mam nadzieję że wie co robi.
|
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
do wyjecia sterownika nie wyjmyje sie calej pompy.
Po wyjeciu pompy nie mozna jej "organoleptycznie" zdiagnozowac. Trzeba ja wrzucic na stol Boscha, a to nie jest tanie. Jezeli mechanik ma KTSa lub inne urzadzenie to sprawdzi bledy bezposrednio na pompie, nie wyjmujac jej z auta. W przypadku spalonego tranzystora wyjecie i tak nic nie da, bo pompa nie bedzie pracowala i kazdy zaklad zacznie w najlepszym przypadku od naprawy sterownika. |
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
nie daj sie zrobic w konia on ci powie ze wyciągnął pompe i cos wymysli ze trzeba ją naprawiac . ja tez to przechodziłem i naprawiono mi tylko sterownik koszt 800zł
|
Odp: 1,8 TDDI zgasł podczas jazdy!
a u mnie nawet mechanicy nie wiedza co jest
auto gasnie co jakis czas czasami zrobie ponad 100km i nic mu nie jest a czasami zrobie 5km i 4razy zgasnie. za kazdym razem pali na dotyk. komputer pokazal czujnik polozenia walu to wymienilem za dwa dni bylem spowrotem bo dalej gasl,komputer znowu pokazal czujnik polozenia walu. mechanik sprawdzil jeszcze raz ale nic nie znalazl. z netu wyczytalem o sterowniku pompy to go wymienilem i nic! dalej gasnie co moze go jeszcze bolec? od pazdziernika 2010r do czerwca 2011r auto nie gaslo teraz jak przyszly wysokie temperatury to znowu zaczal gasnac moze jest cos z chlodzeniem silnika ze w chlodne dni jezdzi a jak sa upaly to gasnie? |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.