Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   LPG (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=105)
-   -   na 2 biegu spada gwałtownie moc (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=10438)

rafklim 01-02-2006 09:08

na 2 biegu spada gwałtownie moc
 
Problem jest bardzo nieregularny, ale dość częsty. Po ruszeniu i włączeniu 2 przełącza się na gaz i przy najbliższym zakręcie, kiedy wdepne mocniej gaz żeby przyspieszyć samochód jakby tracił moc.
Kompletnie nie daje się przyspieszyć staje wręcz w miejscu. Pompuje gazem jak wariat i po kilku chwilach załapuje i przyspiesza.
Próbowałem też raz na benzynie ale było tak samo.
dziwne ale nie jest to za każdym razem, trudno określić dokładnie jakie muszą nastąpić warunki aby prolem wystąpił: zdaża się najczęściej na zimnym silniku ale na gorącym też się przytrafiało.

robal 01-02-2006 11:30

Jeśli działo by się to tylko na LPG to jedną z możliwych przyczyn mogło by być odkształcanie się membrany w parowniku wskutek działającej siły odśrodkowej na zakręcie i zmniejszenie dopływu gazu. Ale w sumie napisałeś, że na benzynie dzieje się tak samo (jednak spróbuj dla pewności kilka razy, nie raz).
Czy zauważyłeś, że dzieje się to przy skręcaniu tylko w jedną stronę?
Czy na innym biegu też to występuje?

KGB 01-02-2006 22:18

moze swiece zalewa bo nie sa w stanie wytworzyc iskry
sprawdz uklad zaplonowy

kjj 02-05-2006 07:35

Witam
Dlaczego jak odkrecę srubke na zawoże dopływu gazu na weżu to to go muli( na poczatku nie w chodzi na obrzoty) przygasa az w rszcie po chwili załapóje i chodzi normalnie.
Jeżeli srubę przygręce i zmniejsze dopływ gazu to chodzi dobrze .Przecież przez odkrecanie śruby zwiększamy dopływ gazu i powinien chodziś lepiej
Dodam że jeszcze tym steruje automatyczny zawór na węzu

Assan 02-05-2006 22:53

Cytat:

Napisał kjj
Dlaczego jak odkrecę srubke na zawoże dopływu gazu na weżu to to go muli( na poczatku nie w chodzi na obrzoty) przygasa az w rszcie po chwili załapóje i chodzi normalnie.

Zalewa się gazem
Cytat:

Napisał kjj
Dodam że jeszcze tym steruje automatyczny zawór na węzu

Automatyczny zawór (silnik krokowy) ma ustawione w sterowniku otwarcie minimalne i maksymalne,jeśli min.jest ustawione dość duże to po odkręceniu tej śruby silnik się zaleje -> dostanie za dużą dawkę gazu bo krokowy nie może zejść poniżej ustwień minimalnych.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.