Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Galaxy (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=108)
-   -   [Galaxy 2000-2006] Jakie są normy poboru oleju silnikowego (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=106889)

bizonik3 06-08-2010 07:59

Jakie są normy poboru oleju silnikowego
 
Witam , jestem nowy i zielony jeżeli chodzi i Fordy. Wynika to z tego że w poniedziałek stałem się szczęśliwym posiadaczem Forda Galaxy 1,9 TDI 115KM z 2002r i tutaj moje pytanie.........ile oleju silnikowego bierze Galax na 1000km, chodzi mi o realne dane czyli normy jakie są przewidziane. Pytam dlatego bo chcę mieś świadomość kiedy trzeba ewentualnie zacząć się martwić ;)

RafałB 06-08-2010 08:38

Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
 
Witamy Kolege u nas ;) Norm nie znam,ale powiem CI ile mój bierze...na 15tys ok 0,5 - do 0,7 litra mniej więcej.

bizonik3 06-08-2010 09:43

Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
 
Dzięki kolego za info, będę pytał o jeszcze wiele rzeczy ale ta mnie interesowała najbardziej bo jadę w daleką trasę jutro i co by się nie martwić o pobór oleju zadałem to pytanie

RafałB 06-08-2010 09:48

Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
 
Nie ma sprawy ;) Pytaj o co chcesz.Generalnie od 1 do 1,5 litra od wymiany jak weźmie to biedy nie ma,wiadomo im mniej tym humor lepszy ;)

Jarek G. 06-08-2010 11:10

Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
 
U mnie zużycie w normie - do 1 litra między wymianą.
Mała dygresja - używaj najpierw szukajki bo inaczej krokodyl (moderator) cię pożre (zamknie temat). O zużyciu oleju było dużo na naszym forum.
A poza tym pytaj a będzie ci odpowiedziane.
Pozdro. g:DD

Ps. Witaj w rodzinie.

amocox 06-08-2010 11:19

Odp: Jakie są normy poboru oleju silnikowego
 
Cytat:

Napisał RafałB (Post 1486722)
Nie ma sprawy ;) Pytaj o co chcesz.Generalnie od 1 do 1,5 litra od wymiany jak weźmie to biedy nie ma,wiadomo im mniej tym humor lepszy ;)