Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Skrzynie automatyczne (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=151)
-   -   Fiesta 1,4 TDCI co to za automat (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=197828)

TomaszB.Piła 27-01-2014 09:33

Fiesta 1,4 TDCI co to za automat
 
Witam

Proszę o wyrozumiałość, jestem tu "nowicjuszem" a sprawa pilna i nie jestem w stanie przejrzeć całego forum.

Sprawa dotyczy Fiesty 1,4 TDCI prawdopodobnie 2006 rok z "automatyczną" skrzynia biegów.
Nigdy wcześniej nie spotkałem tego "automatu", miałem okazję (przyjemność ? ) przejechać tym autem kilkadziesiąt kilometrów, właściciel kobieta ;) nie ma na ten temat żadnego pojęcia.
Kiedyś miałem do czynienia z kilkoma samochodami z automatem, tradycyjne skrzynie jak w latach 80-90, CVT w Micrze, DSG VW, zautomatyzowana w LUPO.

Ta Fiesta ma 5 biegową skrzynie, wg mnie jest to skrzynia "tradycyjna" zautomatyzowana coś ala LUPO. Czy mam rację?
Gdzie znajdę informację na temat tej skrzyni, jej wad, trwałości, kosztów napraw itd.

Pozdrawiam
Tomasz

Basra 27-01-2014 17:58

Odp: Fiesta 1,4 TDCI co to za automat
 
Witam

We fiestach 2001-2008, montowana była 4-biegowa przekładnia automatyczna AW 81-40.

pozdrawiam

TomaszB.Piła 28-01-2014 12:30

Odp: Fiesta 1,4 TDCI co to za automat
 
Cytat:

Napisał Basra (Post 2147632)
Witam

We fiestach 2001-2008, montowana była 4-biegowa przekładnia automatyczna AW 81-40.

pozdrawiam

Sorry, ale chyba niedokładnie przeczytałeś moje pytanie
Jak napisałem jest to PIĘCIO biegowa skrzynia na 100% jakiś półautomat a najprawdopodobniej skrzynia mechaniczna zautomatyzowana.
Nikt nic nie wie ?:(

zeenn 28-01-2014 12:43

Odp: Fiesta 1,4 TDCI co to za automat
 
Najlepiej gdybyś zdobył nr vin, wtedy będziesz miał więcej informacji, w vinie będzie dokładna nazwa skrzyni i wtedy można szukać.

RobekK4 29-01-2014 09:56

Odp: Fiesta 1,4 TDCI co to za automat
 
Cytat:

Napisał TomaszB.Piła (Post 2148261)