Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Tuning (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=107)
-   -   Chip Transit 2.0 Tddi (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=166537)

Janek-RS 28-09-2012 16:46

Chip Transit 2.0 Tddi 75ps-100PS
 
Witam.
Czy robił ktoś Chip Trampka z 2.0 Tddi 85 KM?
Szukam dobrej firmy w okolicach Warszawy,może jakieś informacje lub podpowiedzi zanim to zrobię.
Z góry dzięki za odp.

wojtekjanus 28-09-2012 17:35

Odp: Chip Transit 2.0 Tddi
 
Może pomyśl o boxie do tddi - jest drogi, ale zainwestowane pieniądze są do... wycofania. W przypadku chipa - nie...

Ja jeździłem z Transitem - ale tdci - do Kreatora Mocy i do Masters Tuning. Obydwie firmy mają hamownie. To bardzo doświadczone firmy.

Janek-RS 28-09-2012 20:52

Odp: Chip Transit 2.0 Tddi
 
Wiesz coś więcej o tym Boxie,jestem zielony w tych sprawach.Wiem jedno że muszę to zrobić bo te 85 KM jest nie do przyjęcia.
A o zmianie auta nie myślę bo ostatnio wpakowałem tyle kasy w niego że głowa boli i teraz musi swoje odlatać.

xander! 28-09-2012 21:07

Odp: Chip Transit 2.0 Tddi
 
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


Kolego box to moduł, który wpinasz do instalacji elektrycznej samochodu. W Twoim przypadku na korzyść działa to, że jak Ci się "znudzi" czy coś do można go przeprogramować do innego auta.

Zaraz Tu pewnie się wypowiedzą specjaliści od tematu. Ja osobiście do mojego focusa wybrałem chiptuning robiony oczywiście u Heko.

wojtekjanus 28-09-2012 22:15

Odp: Chip Transit 2.0 Tddi
 
Cytat:

Napisał Janek-RS (Post 1882619)
Wiesz coś więcej o tym Boxie,jestem zielony w tych sprawach.Wiem jedno że muszę to zrobić bo te 85 KM jest nie do przyjęcia.

To jest niewielkie urządzenie montowane w komorze silnika, wpinane pomiędzy sterownik pompy i komputer samochodu. Jest wyposażone od razu w odpowiednie dla danego modelu wtyki, więc montaż trwa szybko.