Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   [Focus 2011-2014] piski/skrzypienie na tyłach (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=332716)

MichalJan 04-01-2023 11:51

piski/skrzypienie na tyłach
 
Witam,

Jestem nowym użytkownikiem forum i nie jestem specjalistą mechanikiem, tak na wstępie :)

Mam problem z piskami/skrzypieniem z tyłu samochodu, raczej w środku.
Dźwięk jakbym wiózł zgrzewkę wody lub jakaś śruba była poluzowana lub gwint wyrobiony, ciężko stwierdzić. Nawet na prostej drodze, bez wybojów. Jak ruszam samochodem na postoju nic nie słyszę. Byłem na kanale u znajomego, na szybko sprawdził koła i spód i nic nie rzuciło się w oczy. Sam wyczyściłem bagażnik, posmarowałem uszczelki, uszczelniłem parę plastików łącznie z lampami bocznymi ale nic nie dało. Wsadziłem znajomego do bagażnika ale pod obciążeniem nie słychać nic.

Jakieś pomysły ?

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam.

tomao 04-01-2023 12:06

Odp: Focus kombi - piski/skrzypienie na tyłach
 
A jakie jest wyposażenie pod podłogą bagażnika (wnęka koła zapasowego)? Są tam jakieś styropiany?

MichalJan 04-01-2023 12:41

Odp: Focus kombi - piski/skrzypienie na tyłach
 
Cytat:

Napisał tomao (Post 3438604)
A jakie jest wyposażenie pod podłogą bagażnika (wnęka koła zapasowego)? Są tam jakieś styropiany?

Styropian na lewarek jedynie, koło, trójkąt, klucz ale to już wszystko wyciągałem, bez rezultatu.

clubGRANT 04-01-2023 15:02

Odp: piski/skrzypienie na tyłach
 
Był już podobny wątek i okazało się że to mocowanie składanych oparć w kombi, jeżeli masz składane tylne oparcia to je złóż i zobaczy czy dalej piszczy, jak nie to jest to to.

edmun 04-01-2023 15:08

Odp: piski/skrzypienie na tyłach
 
Wsadzasz kogoś do bagażnika i robisz testową rundkę aby namierzyć obszar z którego wydobywa się pisk.
Lub jak kolega wyżej, zacznik od złożenia siedzeń.