Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   strefa|dolnośląska (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=124)
-   -   Germaz serwis (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=59010)

feja 08-01-2009 20:47

Germaz serwis
 
Witam
Proszę o odp.chcę oddac fuzję 05 na przegląd 35kkm.Poprzedni 21 kkm.
Jestem drugim włascicielem i chce wiedzieć czym jezdzę,póki nie narzekam , uczciwy sprzedający.Podpowiedzcie na czym może polegać taki przegląd ile kosztuje i co robią w Germazie? A może
lepiej na Kamiennej.Nie mam doświadczenia w serwisach forda ani prywatnych warsztatach naprawiających takie fury.Jeśli ktoś chce namiary na dobrego mechaniora marki Skoda lub lakiernika to czekam na pytanie.

Pozdro
Darek

Barley 09-01-2009 15:11

Re: Germaz serwis
 
Standardowy przegląd w Twoim przypadku będzie kosztował ok. 500-550 zł.

Z dwóch wrocławskich serwisów nie polecę żadnego, jeśli masz w miarę blisko słyszałem dobre opinie o DFS Motors w Świdnicy jesli chodzi o serwis, ale nie byłem tam. Mam doswiadczenia z Germazem i Pol-Motorsem przy flocie firmowych aut i są, powiedzmy, średnie. Może ktoś inny bardziej zdecydowanie poleci Ci któreś wrocławskie ASO.

Posiadacz Forda 07-06-2009 21:25

Odp: Re: Germaz serwis
 
A ja zdecydowanie odradzam Germaza. Zakup u nich auta był moim życiowym błędem. Pol-Motorsa nie znam, ale przynajmniej są mili. Germazowi nawet tej cechy brakuje.

Mam doswiadczenia z Germazem i Pol-Motorsem przy flocie firmowych aut i są, powiedzmy, średnie. Może ktoś inny bardziej zdecydowanie poleci Ci któreś wrocławskie ASO.[/QUOTE]

kaszel_73 09-06-2009 08:29

Odp: Germaz serwis
 
Mnie tam cechy charakteru serwisantów nie interesują, dla mnie ważne jest aby auto obsłużyli jak należy. Moje od nowego serwisowane jest w Germaz-ie, ma 208 tyś i odpukać nie ma problemów.

andy71 09-06-2009 09:33

Odp: Germaz serwis