Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Hyde-Park (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Smartfon co wybrać (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=337232)

jerzykk 21-09-2023 07:23

Smartfon co wybrać
 
Budżet około 2000 tysiące złotych.
Hejka chciałabym zakupić nowy telefon jednak jestem w tym zielona na oku mam 4 modele
Xiaomi Poco x5pro
Xiaomi Poco f5
Motorola edge 20 pro
Oppo reno 6 pro
Czy można wgl jakoś porównać te telefonu który będzie lepszy chodzi mi o całokształt żeby służył na dłuższy czas gdyż rzadko wymieniam telefony. Ważne żeby bateria dobrze trzymała przy średnio intensywnym użytkowaniu, oraz żeby się nie chciał zacinać lub zamulać po pewnym czasie co do aparatu to wsumie który by nie był i tak będzie lepszy od tego co obecnie mam

maro18 21-09-2023 08:13

Odp: Smartfon co wybrać
 
To bierz z największą baterią i taki który zapewni ci aktualizację przez najbliższe lata.
Motorola preferuje czysty android, reszta firm różne nakładki wizualizacyjne.
Decyzja i tak należy do ciebie.

damianisko5 22-09-2023 08:28

Odp: Smartfon co wybrać
 
Budżet około 2000 tysiące złotych.


Z takim budżetem to możesz małą fabrykę telefonów kupić, 2000 tysiące to 2 miliony zł.

koval1980 22-09-2023 11:53

Odp: Smartfon co wybrać
 
Cytat:

Napisał jerzykk (Post 3470928)
Czy można wgl jakoś porównać te telefonu który będzie lepszy chodzi mi o całokształt żeby służył na dłuższy czas gdyż rzadko wymieniam telefony.

Cytat:

Napisał maro18 (Post 3470937)
To bierz z największą baterią i taki który zapewni ci aktualizację przez najbliższe lata.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

broczak 26-09-2023 13:38

Odp: Smartfon co wybrać
 
Cytat:

Napisał jerzykk (Post 3470928)
Budżet około 2000 tysiące złotych.
Hejka chciałabym zakupić nowy telefon jednak jestem w tym zielona na oku mam 4 modele
Xiaomi Poco x5pro
Xiaomi Poco f5
Motorola edge 20 pro