Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Witam,
Odebrałem niedawno auto z serwisu po zmianie maglownicy na zregenerowaną. Kierownica niestety ciężko chodzi - jakby nie było wspomagania. Mechanik co wymieniał mówi że zakład który ją regenerował mocno ją skręcił i dlatego tak jest i że za 1000 km około się dotrze i będzie lepiej. Zakład od regeneracji też tak twierdzi... Ja czuję jakbym jeździł starym żukiem... na postoju przy manewrach jest w miarę ale w czasie jazdy przy zmianie pasa ruchu czy mocniejszym zakręcie kierownica stawia opór. Czy ktoś miał taki problem? |
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Tak. Miałem to samo po regeneracji. Po 1000 km się poprawiło.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka |
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Podaj koszta proszę, mnie czeka to samo, luz jest nie do skasowania niestety.
|
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
U mnie po wymianie przekładni było lekko od razu, ale zauważyłem, że przy mniejszych prędkościach kierownica jakby mniej "ochoczo" wraca do położenia neutralnego
|
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Moim zdaniem tak nie powinno być .
|
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Zależy to od tego czego dotyczyła regeneracja. Jeśli doszło tylko do wymiany uszczelnień to będzie chodziła lekko. Jeśli doszło też do wymiany wkładu kasującego luz listwy zębatej - to będzie tak jak pisałem.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka |
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Podepnę się pod temat ponieważ u mnie magiel zaczął się lekko pocić i mechanik powiedział za regeneracje 1200 zł. natomiast znalazłem zamiennik i teraz pytanie czy ktoś mógłby wypowiedzieć się obiektywnie na temat tego zamiennika ?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Cytat:
Koszt regeneracji przy oddaniu starej około 550 zł jak coś mogę podać namiary. Co ciekawe... dopiero przy wymianie na nową mechanik zauważył że do zrobienia są też łożyska amortyzatorów i cholera wie czy ten luz co był wyczuwalny nie był od nich a nie od maglownicy... |
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
kurcze, ja zacznę też od łożysk, potem magiel. Podaj namiary jakby co na priv jak możesz. Dzięki
|
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
łożyska amorków w s-max/galaxy to cały dzień roboty. całe podszybie, wycieraczki, silniki, sanki silnika. puki nie dają jednoznacznych objawów to bym poczekał
|
Odp: Ciężko pracująca kierownica po wymianie maglownicy na zregenerowaną
Regenerowałem w [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Jestem po trasie ponad 2000 km i jest lepiej ale nie tak jak przed wymianą... |
Po regeneracji maglownicy kierownica chodzi ciężko
Witam s max 2.0tdci 140 km 2008rok.Dwa lata temu regeneracja maglownicy kierownica chodzi ciężko ale znośnie .lecz gdy robię długą trasę i na zewnątrz jest plus 30 stopni kiera robi się jeszcze cięższa i nie chce odbijać czyżby płyn stracił tak szybko właściwości że się przegrzewa pompa nie daje radę? Czy magiel znów .macie z tym jakieś doświadczenia bo nie ukrywam że pompa droga magiel też a nie chciałbym robić tego na raz?co to może być
|
Odp: Po regeneracji maglownicy kierownica chodzi ciężko
nie może chodzić ciężko, może coś nie tak z regeneracja lub śruba regulacyjna za mocno dowalona aby zlikwidować luz itp? U mnie po regeneracji jak z fabryki chodzi.
|
Odp: Po regeneracji maglownicy kierownica chodzi ciężko
a czym zosał zalany układ wspomagania
|
Odp: Po regeneracji maglownicy kierownica chodzi ciężko
Jak regenerowałem w Focusie MK1 maglownicę, faktycznie chodziła ciężej. Mechanik po wymianie pierwszej mówił, że tak może być.
Po miesiącu trzeba było ją znów regenerować bo coś tam nie dopatrzył przy montażu, nie pamiętam już co było nie tak, ale się zatarła. Ani regenerator ani mechanik nie przyznali się do błędu. Płacę już innym, już fachowcom. |
Ciężko chodzi kierownica po wymianie, regeneracji maglownicy
2 załącznik(i)
Witam.
Panowie mam problem padła mi maglownica więc oddałem auto do firmy który zajmuję się regeneracją maglownicy usługa kompletna demontaż montaż i zbieżność. Po rezebraniuvmagla okazało się że jest cały środek do wymiany Wszystko aż pordzewiało Oczywiście zostało wszystko wymienione uszczelnione magiel założony zbieżność ustawiona i tu problem. Odbieram auto pierwsza jazda i kierownica bardzo ciężko chodzi. Już po odpaleniu auto na postoju czułem różnice że ciężko chodzi kierownica niż przed regeneracją ale podczas jazdy odczuwam jeszcze większy opór w szczególności gdy chce skręcać. Panowie z tej firmy twierdzą że to normalny objawy że został wymieniony cały środek na nowy i niby to się musi dotrzeć okolo 1000 -2000 km i powinno być ok. Co o tym sądzicie rzeczywiście tak jest? |
Odp: Ciężko chodzi kierownica po wymianie, regeneracji maglownicy
Potwierdzam. Po złożeniu maglownicy na zestawie naprawczym wewnętrzne uszczelnienia, tuleja kasująca luz i tuleje ślizgowe powodują taki efekt. Efekt będzie się stosunkowo zmniejszał w miarę przebiegu.
Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka |
Odp: Ciężko chodzi kierownica po wymianie, regeneracji maglownicy
Dzięki za odpowiedź To już trochę spokojniejszy jestem balem się że może ta firma coś zwaliła naprawę.
Najgorzej jest przy skręcie albo np jak wjeżdżam w rondo wtedy taki opór ona stawia duży |
Odp: Ciężko chodzi kierownica po wymianie, regeneracji maglownicy
Zbyt mocno skręcili śrubę...
|
Odp: Ciężko chodzi kierownica po wymianie, regeneracji maglownicy
To teraz nie wiem czy odczekać te 1000 czy 2000 km czy będzie jakaś różnica i wszystko wróci do normy czy jechać do serwisu odrazu bo kolega tu pisze że za mocną skręcili śrubę
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.