Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
Witam,
Od dłuższego czasu borykam się z problemem wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia, 3 razy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy rozszczelnił się układ przy uszczelce termostatu. Problem powraca po około 2-3 tygodniach od wymiany, Dodatkowo po dolaniu płynu do zbiorniczka wyrównawczego tak aby znajdował się blisko MAX, płyn wyrzuca i znajduje się niewiele poniżej minimum i wtedy jest ok. Głowica była robiona 60k temu, testy na obecność spalin nic nie wykazują, mechanik stwierdził jedynie że węże są twarde i jest zbyt wysokie ciśnienie w układzie. Korek był wymieniany. Pacjent to 1.8 TDCI 2008r. Macie jakieś pomysłu lub polecicie jakiegoś mechanika od Fordów z Lublina lub okolic ? |
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia i wszystko będzie prawie jasne
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
Cytat:
Cytat:
|
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
Pisząc o zrobieniu testu miałam na myśli żeby sam go zrobił a nie przez mechanika, i wcale nie zdziwi mnie wynik czyli uwalona uszczelka pod głowicą
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
czyli twoim zdaniem mechanik go robi za glupka czy jak? albo nie chce mu sie roboty zaczynac?
|
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
Dokładnie tak uważam
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
współczuję podejscia do zycia..
|
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
A co ty wiesz o moim życiu, współczujesz mi życia bo nie wieże w diagnozę jakiegoś mechanika? ogarnij się trochę i zastanawiaj co piszesz.
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
Wywala płyn chłodniczy przez zbiornik
Witam
Mondeo mk4 2.0 + lpg 2008 Po dłuższej jeździe po mieście, w korkach jak stane i wyłączę silnik, plyn chlodniczy w zbiorniczku wyrównawczym podnosi się na maxa i zaczyna wylewać nadmiar. Co może być przczyna ?? Wskazówka cały czas pokazuje 90 stopni, nawiew w środku gorący |
Odp: Wywala plyn chlodniczy przez zbiornik
Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia.
|
Odp: Zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
I sprawdź realną temperaturę silnika po obd, wskazówka może pokazywać i stać na 90 a w rzeczywistości jest od 75 do 115 stopni dopiero powyżej pokazuje przegrzanie. Równie dobrze moze być korek uszkodzony lub ogólnie układ nieszczelny powyżej 100 stopni zaczyna wrzeć a zaraz po zatrzymaniu temperatura silnika lubi skoczyć do góry o kilka stopni ze względu na zatrzymanie obiegu.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.