Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   [Focus 2004-2008] Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118 (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=282898)

rafal241411 15-12-2015 05:49

Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
Witam, od pewnego czasu nam problem ze swoim fordem. Jest po usunięciu dpf i zaczoł się pokazywać błąd od pustego zbiorniczka dodatku. Mechanik stwierdził zalać zbiornik np. ON i zrestartować jego ustawienia. Ale nie dało rady nawet na ids. Mechanik powiedział że problem jest że czasem nie widzi zbiorniczka i przez to nie można dokończyć procedury. Odłączył mi sterownik pod siedzeniem i teraz mam check siknika i błąd U0118. Pytanie czy można coś zrobić z tą łącznością ze zbiorniczkem? I czy trzeba obrabiać komputer żeby nie wyskakiwał błąd od odłaczonego steriwnika?

wes0ly 13-10-2016 00:05

Eolys a bezobslugowy dpf
 
Witajcie, dzisiaj podłączyłem auto pod komputer, focus 2005r. 2.0tdci z dpf. Wyskoczyły dwa błędy dotyczące dozowania mieszanki (uzupełnię jutro post o kody bo teraz jestem na telefonie). Poszukałem na forum co oznaczają kody moich błędów i większość tematów sprowadza się do niskiego poziomu płynu eolys. Cały czas byłem przekonany że te focusy mają suchy dpf "bezobslugowy", a eolys występuje przy fap-ie. Jak to w końcu jest z tym?

radek70 13-10-2016 06:39

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
CDPF, czyli suchy, montowany był w Focusach od 11.2009.

wes0ly 13-10-2016 09:32

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Dzięki za wyprowadzenie z błędu. A teraz:

Cytat:

===PCM DTC U0118-E1===
Kod: U0118 - Utrata łączności z FACM

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Utrata łączności z FACM

===END PCM DTC U0118-E1===

===PCM DTC P2584-E1===
Kod: P2584 - Polecenie z modułu sterującego dodatkowymi składnikami paliwa włączenia MIL

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

===END PCM DTC P2584-E1===

===OBDII DTC U0118-C===
Kod: U0118 - Utrata łączności z FACM

Status:
- Potwierdzony - usterka jest potwierdzona

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC U0118-C===

Ogarnia mnie lekkie przerażenie jak to widzę, miał ktoś podobne błędy i wie czym mogą być spowodowane?

koval_84 16-10-2016 21:07

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
A czy jak jest dpf wyciety to tez trzeba dolewac tego oleju

wes0ly 20-10-2016 15:44

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Nie trzeba

koval_84 25-10-2016 10:22

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Ale komunikaty i tak będą co jakiś czas wyskakiwać ?

detomasso007 25-10-2016 10:34

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Tak. Może poskutkować to również wyświetleniem się MIL.

Lukasz2525 25-10-2016 20:11

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Cytat:

Napisał radek70 (Post 2674248)
CDPF, czyli suchy, montowany był w Focusach od 11.2009.

Okej , czyli rozumiem że z 08.2008 mam jeszcze " niesuchy " ? Auto mam od maja , jak mogę sprawdzić czy wszystko w porządku z tym badziewiem , czy czegoś nie dolać itp itd ? Za dużo mi pali , czy może próbować dopalać dpf ?

radek70 25-10-2016 20:30

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , za wiele nie pomogę bo nie mam DPF. Zbiorniczek jest przy tylny prawym kole. Można dolać płynu, ale kiedy wywali błąd to loteria, zlicza po ilości otwarć klapki wlewu. Można skasować ELMConfig-iem. Jak często regeneruje Ci DPF? Najważniejsze aby oleju nie przybywało. Jest o tym sporo na forum, trzeba się naszukać :( Nie wiem dlaczego za dużo Ci pali. Tzn. ile?

wes0ly 25-10-2016 20:56

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
A jeżeli przybywa oleju? Oznacza to że filtr się skończył?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

radek70 25-10-2016 21:17

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ,niekoniecznie, można próbować wymusić wypalanie. Przybywanie oleju świadczy o niedokończonych/zbyt częstych regeneracjach DPF. Wtedy nieprzepalony olej napędowy ścieka powoli przez pierścienie tłoków do oleju po zgaszeniu silnika :(

Lukasz2525 25-10-2016 21:17

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Cytat:

Napisał radek70 (Post 2681619)
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Jak często regeneruje Ci DPF?

Najważniejsze aby oleju nie przybywało.

Nie wiem dlaczego za dużo Ci pali. Tzn. ile?


Pytasz o to czy wyświetla się komunikat o regeneracji i dpf się wypala ? Ani razu tego nie widziałem przez 4,5 tys. km od kiedy go mam .

Nie stwierdziłem ani przybywania , ani ubywania oleju .

Na aktualnym tankowaniu 13,5 l/100km na komputerze i z tankowania tak samo . Trochę go cisnę czasami , no ale bez przesady, to jest sporo za dużo . Przy mojej nodze uważam , że 9,5 litra byłoby uczciwie .

radek70 25-10-2016 21:26

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , nie ma komunikatu o wypalaniu DPF. Ci co dłużej jeżdżą, odczytują to po włączonym wentylatorze chłodnicy, wyższym spalaniu na postoju, zapachu przegrzanego wydechu...

haddi 25-10-2016 21:28

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Nie ma żadnego komunikatu o procesie wypalania dpf, jedynie zwiększone spalanie,załączanie się wentylatora bez potrzeby. Ujawniają użytkownikowi ten proces. Nawet 9,5 przy deptaniu to dużo.

wes0ly 25-10-2016 21:43

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
U mnie spalanie na kompie też zwariowało, świeci check w związku z dpf-em i jakiś czas było w normie 6.5-7 w mieście a przyszło ochlodzenie i komp pokazuje 12-16 litrów...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Lukasz2525 25-10-2016 21:48

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Takich objawów również nie mam , ale tak jak napisałem , nie zamulam tego auta .

Na kompie 13,5 l/100km . Na poprzednim tankowaniu miałem 11l/100km , zrobiłem 450 km na 49,5 litra . Teraz zbliżam się do rezerwy , widzę że wyjdzie mi około 360 km zasięgu na pełnym baku ! Masakra ! 50 litrów podzielone na 3,6 ( 360 km ) daje 13,888888 l/100km , więc komputer dobrze pokazuje , faktycznie tyle pali .

Oczywiście ciągle myślę o termostacie , bo temperatura się waha i o przepływomierzu , ale ten dpf z egr'em też ciągle mam z tyłu głowy . Także chciałbym się dowiedzieć jak tego chwasta zdiagnozować czy jest w porządku , bo egr już wiem , że nie jest , bo podczas jazdy komputer pokazywał , że jest zacięty w jednej pozycji .

haddi 25-10-2016 22:26

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Sprawdzić czy w ogóle jest dpf(być może go nie ma ale nie skasowany w kompie i go często dopala) sprawdzić błędy, wyczyścić kolektor, wymienić filtr paliwa i powietrza.
Spalanie straszne, mam ten sam rocznik i silnik ale w cyklu 60-70 miasto reszta trasa średnie jest 6l przy różnym stylu jazdy(żona lubi gnębić fokę)

Lukasz2525 25-10-2016 22:45

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
No masakra , szkoda żebym płacił za paliwo 2 razy więcej niż jest potrzeba . Filtry prawie nówki sztuki ( około 4 tys km , wymieniane pod koniec czerwca ) , olej to samo . Egr muszę wyczyścić , a pewni i wymienić , bo stoi ciągle w pozycji 1,97 % , jeżeli dobrze rozumiem , że to procent otwarcia , to znaczy że jest prawie zamknięty cały czas . Auto jest prosto z Niemiec , więc wątpię żeby był wycięty , poza tym nadal sam tego nie sprawdzę czy w puszce coś jest czy nie .

haddi 26-10-2016 07:35

Odp: Eolys a bezobslugowy dpf
 
Prosto z Niemiec ale od właściciela czy byli jacyś pośrednicy?
U mnie kilkanaście k temu miałem podwyższone spalanie(ok 8-9l) i przy ok 170-180km/h po nagłym wciśnięciu gazu, było odcięcie i wyskakiwała kontrolka esp(na stałe do zgaszenia). Nawet w aso z tym byłem ale nic, wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem egr oraz kolektor i od ok 40tys sytuacja się nie powtórzyła i spalanie,ok.

cycoryna 28-06-2018 15:04

Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118
 
Witam zapaliła mi się kontrolka w foczce check engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118. Wie ktoś może co to za błąd i za co odpowiada.(Ford Focus mk2 1.6 tdci 109 km 2006r.)

hindus 28-06-2018 15:09

Odp: Kontrolka
 
Cytat:

===PCM DTC U0118-E1===
Kod: U0118 - Utrata łączności z FACM

Dodatkowe symptomy usterki:
- Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Utrata łączności z FACM

===END PCM DTC U0118-E1===
To błąd odnośnie zbiorniczka płynu do DPF. FACM to Fuel Additive Control Module
Więcej odnośnie błędu: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

kubacky 02-06-2023 23:22

Problem ze świecami i z elektryką
 
Cześć wszystkim,
od prawie roku jestem szczęśliwym posiadaczem Focusa MK2 1.6 TDCi z 2006 roku, najechane ma sporo bo 360kkm. Samochód dostałem od znajomego w ramach barteru, można powiedzieć, że kosztował mnie okrągłe 0 zł więc mogłem sobie pozwolić na włożenie w niego kilku złotych. Ale do rzeczy.

Pod koniec zeszłego roku pojawiły się pierwsze problemy z brakiem mocy i komunikatem o usterce modułu silnika. Podjechałem do kolegi, który hobbystycznie "naprawia" auta na sczytanie błędów. Diagnoza - turbina do wymiany. Po zdjęciu osłony turbo było strasznie brudne od oleju co tylko sztucznie utwierdziło nas w przekonaniu, że to jest winowajca. Wymieniłem turbinę razem ze szlauchami do intercoolera (przy okazji też alternator bo podświetlenie wnętrza już migało, lampy przygasały i łożysko witało się ze św Piotrem). Z góry zaznaczam, że o samochodach mam raczej mało pojęcia ale mega lubię przy nich majsterkować. Problemy zniknęły na 4 miesiące tylko po to, żeby pod koniec kwietnia wrócić.

Tym razem zaopatrzyłem się w swój sprzęt diagnostyczny i postanowiłem, przy pomocy forum i internetu, samemu spróbować przywrócić Focusa do lat świetności. Dostałem błąd P0380-61. Wymieniłem świece na oryginalne fordowskie (czyli w sumie Beru) ale to nie pomogło. Zacząłem szukać sterownika od nich, w miejscach opisanych na forum czyli na podłużnicy pod lampą kierowcy (nie ma) i za zderzakiem w okolicy halogenu przeciwmgielnego, ale w żadnym z tych miejsc go nie znalazłem. Wyszedłem więc z założenia, że sterownik świec muszę mieć już w skrzynce z bezpiecznikami przy silniku. Nic nowego nie miałem ale podmieniłem ten przekaźnik z drugim obok (chyba od klaksonu - ten sam numer i parametry) dopóki nie przyjdą mi zamówione nówki.

Po zmianie jest już zdecydowanie lepiej, błąd pojawia się zdecydowanie rzadziej - wcześniej codziennie, teraz raz na tydzień/dwa. Za przysłowiowe piwo kupiłem też nowy oryginalny przewód świec, którego jeszcze nie zdążyłem wymienić.
Pytanie pierwsze: jak mógłbym jeszcze sprawdzić co tutaj jest problemem?

Przy wymianie świec jednak co innego zwróciło moją uwagę - nowa turbina była w identycznym stanie jak ta wymieniona 4 miesiące temu, cała w oleju. Poszukałem dokładniej skąd mogło go tam tyle nalecieć i wymieniłem pokrywę zaworów (dziurawa odma w starej) a póżniej jeszcze uszczelniacze wtrysków (spod jednego już dość mocno wyciekał olej). Od tej pory silnik czysty jak sala operacyjna. W zeszły weekend wymieniłem też DPF na regenerowany i dopiero teraz czuć ogromną różnicę - zbiera się aż miło, dwa zupełnie inne auta.

Przy wymianie przekaźnika świec (chociaż gdzieś tu czytałem, że to nie od świec ale od podgrzewania paliwa) wyczyściłem profilaktycznie całą skrzynkę bo była mocno zakurzona i brudna. Wyciągałem partiami po kolei przekaźniki i bezpieczniki, psikałem kontaktem, dawałem temu chwile poleżeć i wydmuchiwałem kompresorem resztę. Od tego czyszczenia zapalił się check engine a komputer mówi, że nie ma komunikacji ze zbiorniczkiem "ad blue" (zapomniałem nazwy). Jestem więcej niż pewny, że wszystkie bezpieczniki i przekaźniki włożyłem na swoje miejsce z dodatkowo wyczyszczonymi stykami. W międzyczasie miałem też przygodę z rozładowywaniem akumulatora przez noc, ale tu winne okazało się nowe radio z androidem - akumulator jest jeszcze sprawny, kupiony we wrześniu zeszłego roku, przy rozruchu na zimnym napięcie spada do 10,5-11V, ale szukając źródła poboru prądu, wpiąłem się z amperomierzem w minus i wyciągałem bezpiecznik po bezpieczniku w skrzynce pod nogami pasażera.

Czyli jednego dnia miałem rozebrane obydwie skrzynki, co chyba nie spodobało się Focusowi bo cały czas wyrzuca błąd U0118-61 - brak komunikacji z FACM. Dzieją się też inne dziwne rzeczy, jak np brak ogrzewania przedniej szyby - po wciśnięciu przycisku nie dzieję się nic poza... lekkim żarzeniem się lampki obiegu zamkniętego. Nie słychać żadnego przekaźnika, absolutnie nic.

Drugi błąd jaki mnie męczy to B2976-0F - obwód sterujący EAC otwarty lub zwarty. Tutaj nie mam zielonego pojęcia o co chodzi.

No i chyba ostatnią bolączką w tej telenoweli jest pusty układ klimatyzacji. Mówiąc pusty, mam na myśli całkowicie pusty - sprawdzone w warsztacie, dowiedziałem się, że to musi być jakaś większa dziura bo w układzie nie ma ani grama czynnika ale nie mieli więcej czasu, żeby szukać tej dziury. Mogę w jakiś sposób samemu w domu sprawdzić gdzie jest wyciek?

Nie wiem czy taka forma posta jest w ogóle czytelna, starałem się to jakoś poukładać i jednocześnie zawrzeć jak najwięcej informacji.

technik08 03-06-2023 09:37

Odp: Problem ze świecami i z elektryką
 
3 załącznik(i)
W foce mk2 przekaźnik świec żarowych jest elektroniczny w okolicy lewego światła przeciwmgielnego . Jest mały i ciężko go dojrzeć . Słyszałem o wersji ze zwykłym przekaźnikiem , ale osobiście tego nie widziałem . Jeśli miałby gdzieś być , to w skrzynce w komorze silnika .

kubacky 03-06-2023 09:49

Odp: Problem ze świecami i z elektryką
 
2 załącznik(i)
:<Dzięki! No właśnie jak już leżałem pod samochodem przy wymianie DPF to szukałem w tym miejscu ale nawet nie widziałem jakiejś wiązki która tam by szła. Rozebrałem też osłone zderzaka, żeby mieć lepsze dojście ale też bez efektu. Poszukam dzisiaj jeszcze raz.

[EDIT] poszukałem ale nic tam nie znalazłem. Pierwsze zdjęcie to jak to wygląda u mnie, drugie znalezione kiedyś tutaj na forum.

krzys1968 03-06-2023 16:27

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118
 
Jeżeli nie ma to w skrzynce przekaźnik R12.

kubacky 03-06-2023 20:57

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118
 
1 załącznik(i)
Wygląda na to, że majstrowałem nie przy tym przekaźniku co trzeba - R5, i chyba dlatego nie pomogło. Nie wiem czy to jest w standardzie, ale zauważyłem, że przy tej niebieskiej wtyczce w skrzynce bezpieczników przy silniku dwa kable są ze sobą połączone - czerwony z niebiesko-różowym. To jakiś normalny zabieg, czy inwencja twórcza poprzedniego właściciela?

krzys1968 03-06-2023 21:08

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118
 
Trudno z fotki wywnioskować, ale na allegro poszukaj fotki skrzynki z przewodami to będziesz miał porównanie.

kubacky 03-06-2023 22:23

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118
 
Przekaźnik zamówiony, więc może temat świec i trybu awaryjnego uda się rozwiązać.

Porównałem zdjęcia tej wtyczki i coś było kombinowane bo w oryginale tego nie ma. Od poprzedniego właściciela wiem, że samochód był na warsztacie, żeby "załatwić" jakim jest właśnie zbiorniczek na dodatek do paliwa. Z początku myślałem, że go po prostu napełnili ale co raz bardziej zastanawiam się czy nie chcieli go jakoś odłączyć takimi właśnie obejściami jak wyżej. Szukam jeszcze pinoutu wtyczki ze skrzynki bezpieczników, znalazłem schemat całej elektryki z focusa ale jeszcze się nie dokopałem do tego co mi potrzebne, żeby zobaczyć co autor miał na myśli z tym mostkiem na kablach

przema127 04-06-2023 19:46

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd UO118
 
1 załącznik(i)
witam ktoś pomoże nie wiem czy czasami czegos nie rozwaliłem

kubacky 17-06-2023 22:26

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
Wymieniłem przekaźnik świec, od tygodnia (odpukać) focus jeździ jak wsciekły, zdaje się że ten przekaźnik był przyczyną. Dalej mam jednak problem z elektryką - czy to jest normalne, że nawet przy przełączniku świateł w pozycji 0 na zegarach świeci się kontrolka świateł mijania (ale palą się jedynie postojowe) i podświetlenie wnętrza (sterowanie klimą, szybami itp) jest podświetlone? Jestem prawie pewny, że do tej pory tak było dopiero po przełączeniu świateł na światła mijania.

Druga sprawa to panel klimatyzacji i sterowania ogrzewaniem szybami. Od jakiegoś czasu przy odpaleniu samochodu pali się kontrolka od obiegu zamkniętego, którą można zgasić poprzez… wciśnięcie przyciski ogrzewania przedniej szyby. Kontrolka na tym przyciski od przedniej szyby w ogóle nie reaguje. Czyli sytuacja wygląda tak:
- wsiadam do samochodu i odpalam - pali się dioda na układzie zamkniętym
- wciskam przycisk układu zamkniętego - dioda gaśnie
- wciskam przycisk podrzewania przedniej szyby - dioda na UKŁADZIE ZAMKNIĘTYM znowu się zapala.
To już raczej nie jest normalne zachowanie. Próbuję sobie przypomnieć, od kiedy tak się dzieje i jedyne co mi przychodzi do głowy to czyszczenie skrzynki bezpieczników w komorze silnika. Dzisiaj na nowo powyciągałem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki a nawet główną wtyczkę, która idzie do tej skrzynki ale to nic nie dało.
Dodam, że przy tym problemie klima nie daje się w ogóle uruchomić. Jest całkowicie pusta, jednak wcześniej można było przynajmniej wcisnąć przycisk klimy co powodowało zapalenie się diody na nim. Dzisiaj postawiłem auto do mechanika, który miał znaleźć dziurę w układzie, ale skończyło się na tym, że nie mógł uruchomić ani skomunikować się z klimatyzacją a nie miał więcej czasu w sobotę, żeby zająć się problemem.
Czy ma ktoś może schemat elektryki klimy manualnej do Focusa 1.6tdci 2006 109ps?

technik08 18-06-2023 11:56

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
1 załącznik(i)
Klima manualna jest czysto elektryczna , nie ma procesora ani elektroniki, więc nie ma się z czym komunikować i nie jest widziana przez programy . Składa się z dwóch czujników ciśnienia podłączonych do PCMa , który uruchamia sprzęgło klimy . Zielona kontrolka świateł na zegarach dotyczy pozycyjnych . Cyrki z elektryką można spróbować zresetować przez odłączenie na 10min klemy z aku .
Mam pytanie , jak kolega znalazł przekaźnik świec żarowych .

kubacky 19-06-2023 08:03

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
1 załącznik(i)
Dziękuję pięknie za schemat. Masz może jeszcze schemat zbiornika z dodatkiem do paliwa? Moduł jest pod kanapą, wtyczka i piny nie są zaśniedziałe a komputer nie ma komunikacji z nim.

Cytat:

Napisał technik08 (Post 3460568)
Mam pytanie , jak kolega znalazł przekaźnik świec żarowych .

Na forum znalazłem w których miejscach może być (lewa podłużnica albo przy chłodnicy) ale w żadnym z tych miejsc nic nie znalazłem to kolega krzys1968 podpowiedział, który to przekaźnik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika - R12 zaznaczony w załączniku. Wymieniłem i dział aż miło.

technik08 24-06-2023 08:02

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
Przekaźnik zaznaczony na zdjęciu u mnie jest zwykłym przekaźnikiem i opisany jest jako zasilanie wentylatora chłodnicy .

kubacky 24-06-2023 18:59

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
A na podłużnicy pod lampą kierowcy i w okolicy przeciwmgielnego sprawdzałeś?

algreen 05-01-2024 16:13

2.0 tdci dodatek do paliwa błąd
 
Cześć
Czy w silnikach 2.0 tdci 136 KM focus z 2008r. jest zbiorniczek z dodatkiem eolys do paliwa? Pytam dlatego, że znajomi maja takowego od niedawna i po sprawdzeniu Forscanem wyrzuca całą serię błędów związanych z pustym zbiornikiem dodatku do paliwa. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

ratmed24 06-01-2024 01:07

Odp: Kontrolka heck engine podpiełem pod kompa i wyszedł błąd U0118
 
jest lub nie, poznasz po przepustnicy z fap jest dwudrozna bez fapu jednodrozna , skoro bledy wywala to jest lub cos kombinowane bylo

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.