brak wspomagania
witam, czyściłem zbiornik z płynem do wspomagania, płyn odciągniety ze zbiornika strzykawką - po ponownym montażu i nalaniu płynu wspomaganie działało przez pewien okres czasu ( do 1 h ) po czym zupełnie przestało . Będę wdzięczny za wskazówki co może byc przyczyną /jak sobie z tym poradzic
pozdrawiam |
Odp: brak wspomagania
Witam
W zbiorniczku jest filtr.Wywal go.Mógł się zatkać. pozdrawiam |
Odp: brak wspomagania
Cytat:
|
Odp: brak wspomagania
Witam
Jednak spróbuj usunąć ten filtr. pozdrawiam |
Odp: brak wspomagania
[QUOTE=Basra;2233529]Witam
Jednak spróbuj usunąć ten filtr. pozdrawiam[/QUOTE szkoda mi to niszczyc , w końcu ten filtr po coś tam jest . Jutro postaram się wymienic płyn do wspomagania. Strasznie dziwna ta sprawa - brak wycieków, wydaje mi się, że płyn krąży w układzie bo jak by bulgotało w tym filtrze jak patrzę przez otwór korka . Przed "umyciem zbiorniczka " wszystko działało perfect a po montażu i krótkotrwałym działaniu wspomagania klapa . Nie wiem czy to już teraz złudzenie ale wydaje mi się , że przed zaprzestaniem działania był słyszalny taki jak by cichy metaliczny świst |
Odp: brak wspomagania
A jak to się odpowietrza ? nie tak chwilę pracy na w pełni skręconych kołach w jedną i drugą stronę, nie wiem dokładnie.
Może zabieg prawidłowego odpowietrzenia pomoże. |
Odp: brak wspomagania
no i wyjaśnione -pompa wspomagania zupełnie nie daje ciśnienia - potwierdzone w 2 miejscach . Koszt wymiany ( regenerowana ) pompy, zbiorniczka + przepłukanie i napełnienie układu wspomagania w ASO = 1700 pln. Dają 2 lata gwarancji
|
Odp: brak wspomagania
Dziwna ta teoria... skoro wcześniej wszystko działało, tak na zawołanie się popsuło przy okazji czyszczenia..
|
Odp: brak wspomagania
Może jednak nie trzeba wymieniać pompy poczytaj [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Od zawsze leje atf dexon II, czerwony, olej do skrzyń automatycznych i hydraulicznych układów wspomagania. Sprawdz najpierw czy plukanka i wymiana calego oleju na nowy nie pomoże.
Sent from my Nokia Lumia 925 using Tapatalk |
Odp: brak wspomagania
Cytat:
konsultowałem niezależnie w w miejscach - pompa nie działa. Paradoksalnie poprzez próby wyczyszczenia zbiorniczka mogłem po prostu przyśpieszyc jej wymianę. W płynie były opiłki metalu - byc może naruszyłem osad w filtrze i to wszystko poszło do pompy . Tezę potwierdza to , że wspomaganie przez kilkanascie minut działo dobrze a potem momentalny brak . Wyciągam wniosek , że chyba lepiej było kupic nowy zbiornik - kwestia 130 pln . |
Odp: brak wspomagania
Cytat:
Cytat:
|
Odp: brak wspomagania
Ale z tego co mi wiadomo filtr jest na powrocie do zbiorniczka, a nie na przewodzie ssącym pompy?
To jakim cudem te opiłki miały by uszkodzić pompę? |
Odp: brak wspomagania
Cytat:
wszystko działa idealnie |
Brak wspomagania kierownicy.
Panowie,
dałem ciała na całego. Chciałem dobrze a wyszło jak zawsze. Dodałem preparat Xado do układu wspomagania, lecz nie przestrzegałem procedury i efektem jest brak wspomagania, jakby pompa się zapchała.Normalnie to się daje do rozgrzanego układu, ja dałem do zimnego, ale nie sadze ze 8ml jakiegoś żelu zatkało mi system cały. Na max skręconych kolach pompy nie słychać i nic sie nie dzieje w zbiorniczku, nie wiem co robić. |
Brak Wspomagania
Witam.
Szukałem na forum informacji o moim problemie ale niestety nic konkretnego nie znalazłem wiec postanowiłem założyć nowy. Od kilku dni kierownica w moim mondeo mk4 2.0 TDCI bardzo ciężko chodzi na postoju(ASFALCIE) bo na piasku i ziemi chodzi jednym palcem. Dziś postanowiłem że wymienie na nowy zborniczek i zaleje nowym olejem, odpowietrzyłem cały układ i niestety jest nie duża poprawa na asfalcie a na piachu(ziemi) idzie jednym palcem krecić. Co więcej nie mam wycieków ani nic mi nie wyje, nie ubywa oleju z zbiornika, nie mam pojęcia co może być winne czy maglownica czy pompa wspomagania?? jakieś dobre porady. Z góry dzięki za wszystkie informacje. Pozdrawiam Marcin |
Odp: Brak Wspomagania
Ktoś coś podpowie. ???
|
Odp: Brak Wspomagania
a jakieś błędy się wyświetlały ? podłączyć pod komputer ?
|
Odp: Brak Wspomagania
myślisz ze będą błedy, pompa nie jest elektryczna wiec raczej nie bd błędów, stawiam na pompe lub maglownice ale dziwne bo na piasku chodzi jednym palcem wiec stawiam bardziej maglownice
Bump: błędów brak |
Odp: Brak Wspomagania
????????
|
Odp: Brak Wspomagania
Czyli nikt nie miał takiej usterki.
|
Odp: brak wspomagania
Witam, czyscilem zbiornik z filtrem i po zamontowaniu i napełnieniu płynem wspomaganie zanikło. Najpierw stopniowo a po chwili już nie było. Próbowałem odpowietrzac z kołami w górze. Chyba że 3 godziny kręciłem kierownicą i nic. Mam podejrzenie że gdzieś jest duży bąbel i przez to nie ma wspomagania. Czy jest jakaś sprawdzona procedura odpowietrzania układu wspomagania?
EDIT Nie dostałem odpowiedzi, więc odpowiem sobie sam. Przyczyną braku wspomagania był zablokowany zawór ciśnienia pompy wspomagania. Oczywiście mechanik mówił że pompa padła. Jako że mało informacji w necie to musiałem sprawdzić wszystkie opcje. Głównie z odpowietrzania układu. W końcu się udało. Trzeba zresetować zawór czyli go wycisnąć. Następnie odpowietrzyć próżniowo układ tak jak w serwisowce forda. Także kolegę niżej w serwisie oszukali na 1400 złotych. Mam nadzieję że komuś przyda się ta informacja. Pozdrawiam. |
Wspomaganie zdechło.
Cześć Wam. Taka sytuacja - Mondeko mk4, 2,5T Titanium przejechało z niedzieli na poniedziałek 1200 km. Z wtorku na środę 1500 km. Wspomaganie działało bez problemu, nic nie buczało, nie wyło, nie klinowało się - samochodzik sprawował się idealnie, za co też został niejednokrotnie pochwalony. Dojechałem na miejsce - czyli urlop z rodziną w CRO - i tu sytuacja taka: wyjazd z parkingu ok, nawrotka ok, podjazd pod górkę i skręt w prawo ok, 5 metrów dalej skręt w lewo - wspomagania brak. Padło wczoraj i nie ma. Płyn jest. Podczas usilnego kręcenia kierownicą w zbiorniczku pojawiają się bąbelki w nieznacznej ilości. Po powrocie z Boscha, zamianie kierowców, tuż pod samym hotelikiem spod maski zaczął się wydobywać głośny świst (jakby łożysko) - ale tylko w tej jednej chwili, wcześniej tego nie było, nawet po zaniku wspomagania i teraz już znowu go nie ma. Wspomagania niestety nadal też...
Los chciał, że jestem w miejscowości, gdzie jest serwis Boscha i ASO Forda. W Boschu mi powiedzieli (po diagnozie na oko), że padła pompa, bo jak kręcą kierą to nie ma ciśnienia, bo nie ma bąbelków, co oczywiście jest kłamstwem (chyba, że powinno być ich więcej). Dziś zmierzam do Forda na konsultacje i diagnozę komputerową. Błędów na Conversie brak. Szanowni koledzy, kilka pytań: 1. Jak sprawdzić, czy to faktycznie pompa? 2. Jakie są inne przyczyny, poza samym uszkodzeniem pompy? 3. Czy mogę dojechać bez tego wspomagania z powrotem do kraju (i mechanika, który mnie nie zgoli do zera)? Bump: P.S. Owy świst, który się pojawił przez chwilę i na chwilę i aktualnie nie występuje był głośny, wręcz przeszywający, jednakże nie jestem w stanie stwierdzić, czy ma to coś wspólnego z pompą wspomagania, czy też może był to objaw zupełnie innej usterki (jakieś łożysko czy coś). |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Oczywiscie tam Cię ogolą porządnie, a bez wspomagania dojedziesz do kraju, bo droga prosta, parę zakrętów, a na prostej wspomaganie nie potrzebne.
|
Odp: Wspomaganie zdechło.
No nie wiem. Pisk mógłbyć spowodowany przez zablokowaną pompę wspomagania, a to już krótka droga do zerwania paska kinowego.
|
Odp: Wspomaganie zdechło.
Tym tokiem myslenia, to zablokować może się wszystko, co się obraca.
Gdybyś kiedykolwiek widział rozebraną pompę wspomagania, to wiedział byś,że w niej, oprócz małego łożyska na wałku, nic się nie może zablokować. A łożysko sprawdza się, ruszając kołem pasowym pompy na boki, jak sie kolebie, to wymiana, jak sztywne, to parę lat pochodzi. |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Cytat:
|
Odp: Wspomaganie zdechło.
Jest jakakolwiek różnica w kręceniu kierą przy włączonym i wyłączonym silniku?
Nastukane na szklanym ekranie |
Odp: Wspomaganie zdechło.
I takie jeszcze pytanie - czy pompę się da zregenerować?
Bump: Cytat:
|
Odp: Wspomaganie zdechło.
Warsztat zawsze klientowi próbuje wcisnąć najdroższą możliwość naprawy, i nie ważne czy jesteś obok domu, czy w Chorwacji, niż w pompie wymienić łożysko za 20 zł, lepiej1000 za pompę z założeniem. I po 30 kilometrach jazdy to samo, bo to nie pompa, tylko elementy sterowania w maglownicy.
Jest kilka wątków prawie identycznych, że wymiana pompy nie usunęła problemu. Ale to decyzja należy do Ciebie.Bo pompa nigdy sie nie psuje z nienacka, bez wcześniejszych objawów. |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Przyczyna może leżeć w zaworkach sterujących w maglownicy.
Jaki kolor ma płyn? Kiedy był wymieniany? Nastukane na szklanym ekranie |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Cześć mam ten sam problem, Wspomaganie zdechło :)
Mondeo mk4 2012 Kombi Titanium 2.2 TDCI [Przekładnia była nieszczelna i nie udało się ją reperować/regenerować. Wymieniłem na oryginalną używaną.] Po wymianie przekładni, wspomaganie zanikało a teraz już nie ma. Mechanik zaleca wymianę pompy. Zamiennik nowy za 900 PLN jeszcze nie pytałem o robociznę. u Forda w Radomiu 3000 PLN =2600 pompa + 400 wymiana :) na alleg łoryginał używana 300-500 PLN. nowy zamiennik czy używany oryginał? Numery części są różne, czy te poniżej są wszystkie kompatybilny ? FORD — OE 6G913A696EA FORD — OE 6G913A696EB FORD — OE 6G913A696EC FORD — OE 6G913A696ED FORD — OE 6G913A696EE FORD | LAND ROVER — OE 6G913A696EF Dzięki. |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Przeczytaj co na Twojej napisane, kup taką samą używaną na allegro, sam bez problemu wymienisz, to najtańsza opcja.
Ale zrobisz, jak będziesz uważał. |
Odp: Wspomaganie zdechło.
U mnie jednak pompa. Przesiadając się z wcześniejszego pojazdu, sądziłem, iż sposób, w jaki chodzi wspomaganie w moim Fordzie to normalna sprawa - bo i tak było to lepiej niż w poprzednim aucie. Teraz dopiero, po wymianie ś.p. pompy na sprawną, czuję doskonale, że tamta po prostu już kończyła swą żywotność, choć nie dawała żadnych oznak na słuch. Ot, po prostu dnia pewnego zdechła.
Po wymianie - na używkę, bowiem tak zakład mechaniczny zadecydował (bez konsultacji ze mną) - ustał także świst, który pojawił się po śmierci pompy fabrycznej. Teraz pozostaje mi jedynie modlić się, aby następna wymiana nie nastąpiła zbyt szybko... A mam co do tego obawy, z powodu dziwnych "znaków dźwiękowych" z okolic nowo założonej pompy. Czas pokaże. |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Cześć, wymieniłem pompę [kupiłem używaną za 280 pln] najpierw nic nie ruszyło grzebałem w zbiorniczku i troszkę dziurawiłem filtr, teraz po kilkuset kilometrów jest lepiej. Lewa strona trochę twardsza ale chyba na taką przekładnię trafiłem.
A tak ogólnie mówią ze taka jest ta wspomagania w fordach, na początku jak zaczynało zanikać wszystkie mechanicy mówili ze to normalny, ze w Mondeo kierownica taka twarda jest. |
Odp: Wspomaganie zdechło.
Cytat:
|
Odp: Wspomaganie zdechło.
Cytat:
Pozdrawiam i przyjemności z jazdy życzę! |
Odp: brak wspomagania
Troszkę odświeżę temat ... Powiedziałbyś mi gdzie dokładnie znajduje się ten zawór bo rozumiem że masz pompę elekrohydrauliczna
|
Odp: brak wspomagania
Cytat:
|
Odp: brak wspomagania
Witaj,
u mnie pompa jest mechaniczna - na pasku wielorowkowym. Ów zawór jest od spodu pompy, zakryty zaślepą na płąski klucz bodajże 21. Od góry pompy masz identyczną śrubę ale pod nią nic nie ma. Ja już nauczyłem się jak odkrecić tą spodnią śrubę bez zdejmowania pompy ale na pierwszy raz polecam Ci ją zdemontować. Zorientujesz się jak ten zaworek działa. Trzeba go wycisnąć, czyli ma być luźno, opierać się o zaślepkę. Pozdrawiam Kuba |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.