Opóźniona reakcja na pedał gazu
Witam, nie wiem czy to normalne w 2.0TDCI że po wciśnięciu nagle przy około 1,5tys obrotów pedału do końca auto przez 1-2sec przyśpiesza spokojnie jak by turbo nie pompowało a potem jest odejście czyli chyba taka turbo dziura?? Znajomy jeździł sporo poliftowymi i mówił, że tam jest od razu odejście. Wcześniej miałem Diesle z grupy Vag 1.9tdi i tam to nie było wyczówalne. Podpiołem auto pod Forscana i brak błędów. Auto rozpędza się do 200 całkiem przyzwoicie.
Z góry dziękuję za sugestie i odpowiedzi Pozdrawiam Krzysiek |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Po pierwsze turbodziura: jak chcesz przyspieszac od 1500 jak turbo sie uruchamia przy 1800 (okolo). Chociaz ja tak bardzo tego nie czuje, w FoFo 1.8 pod 1750 w ogole nie przyspiesza.
A po drugie istnieje ogolne opoznienie reakcji na pedal gazu. |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
niestety 2.0 w serii się musi trochę zastanowić zanim się zbierze do jazdy.
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Nie tylko 2.0.
Chyba taka konstrukcja CR. Tak samo opozniona reakcje mial jakis tam Opel, ktorym chwile jezdzilem, jak i FF1.8 i MDO2.0 |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
dlatego warto się wybrać do Heko, samochód po wizycie u niego jest bardziej zdecydowany :D
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Bylem u Heko. Wynik w stopce.
Ale nie wiem czy ten aspekt sie zmienil. |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Miałem kiedyś podobnie jak jechałem 20 km czy 100 km ja mu w gaz a on dopiero po 1- 2 s przyspieszał
Wyszorowałem krokowca i wszystko wróciło do normy |
Re: Opóźniona reakcja na pedał gazu
tylko gdzie znaleźć w tym silniku silniczek krokowy??
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Cytat:
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Podłączę się do tematu. Nie wiecie może co może powodować opóźnioną reakcję na gaz nawet na jałowym? PO naciśnięciu gazu auto reaguje gdzieś tak po sekundzie. W dodatku dźwięk jest jakiś taki strasznie basowy poniżej 1500 obrotów.
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Też tak miałem w Scenicu 1.9dci (na jałowym po wciśnięciu gazu na maxa dopiero obroty rosły po około 1 sek.-tak jakby się zamyślił i po chwili zorientował że trzeba dać w rurę). Prawdę mówiąc podczas jazdy nie było to odczuwalne. Jeździłem z tym 6 lat (różne rzeczy były przez ten czas sprawdzane i niestety nic nie dawało efektów).
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Wróciłem parę dni temu z Anglii, kolega kupił sobie tam Audi A6 140KM TDI,dosłownie wmurowało mnie jak na biegu jałowym sprawdzałem reakcję na gaz.....powiem krótki,reakcja jest natychmiastowa i błyskawiczna.W porównaniu do mojego mondka to tak jak by się budził po około 2 s dopiero do życia.Nieporównywalna różnica,byłem bardzo zaskoczony,no bo przecież ta sama moc,moment obrotowy podejrzewam że taki sam albo bardzo zbliżony,a tu takie zaskoczenie.
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Cytat:
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Cytat:
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , taki sam szok przeżyłem jak wsiadłem ostatnio do peugeota wujka i nacisnąłem gaz, nie było nawet milisekundy zastanowienia a w moim czuje się jakby jaka kolwiek reakcja zajmowała wieczność. |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Cytat:
W moim wypadku pomogła wymiana zaworu turbiny (Pierburg 7.01771.00). Można było dość łatwo sprawdzić że jest uszkodzony poprzez dotknięcie go podczas wyłączania silnika - dawało się wyczuć wraźnie drganie przez ok 3 sekundy oraz słychać było taki tykający dźwięk - niestety nie nagralem. Teraz jest zdecydowanie lepiej choć o milisekundach w reakcji na pedał gazu to chyba nadal nie można mówić :/ |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
, zawór wymieniłem jakieś 3-4 miesiące temu, po wyłączeniu jest cisza nie licząc dźwięków, które można posłuchać na tym filmiku od 20 sekundy: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Ja sprawdzałem zawory w zeszłym roku,zamieniłem je miejscami i odwrotnie,wszystko u mnie jest OK,żadnych problemów z zaworami nie mam.Natomiast opóźniona reakcja na pedał gazu została.Zostało mi jedynie poruszanie się na ciągle dostępnym momencie obrotowym,czyli nie schodzę z 1.800obr/min,a i dwu masa wytrzyma dłużej.Po prostu trzymać moment obrotowy,taki jak mówi producent,spalanie będzie mniejsze,a i płynność będzie utrzymana,oraz moment obr.Pozdrawiam.
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
U mnie te dzwięki były inne, tykanie nie tak głośne ale za to z większą częstotliwością (takie trrrrrrrrrrrrrrrrrrr :) ) |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Były czyli już ich nie ma? Jeśli tak to w jaki sposób się ich pozbyć?
EDIT: nagrałem filmik z opóźnieniem. Na filmie również słychać takie jakby dziwne tarcie silnika gdy odpuszczam gaz i auto schodzi z obrotów. No i jest słyszalne jeszcze terkotanie. Może jakieś wprawne ucho jest w stanie zdiagnozować czy to na pewno dwumasa? [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Wydaje mi się to normalne, niestety ale tak działają systemy z elektronicznym pedałem gazu. Ekologia panie.
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
benzyna 2.0 też ma laga, może nie tak dużego, ale jest. Drive by wire ssie, nie ma to jak linka.
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Nie chce mi się wierzyć, że jest to normalne zachowanie w mondeo mk4. Ale jeśli jest tak jak mówisz to szkoda...
|
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
nie tylko Mondeo.
Pare lat temu siedzialem w nowej astrze i to samo. IMO wszystkie jak nie wiekszosc diesli common rail. I na pewno nie ma to nic wspolnego z elektronicznym gazem |
Odp: Opóźniona reakcja na pedał gazu
Dzisiaj zajrzałem pod maskę i zastanawia mnie sterowanie turbiną. Jest tam jakiś moduł czy też elektrozawór, który steruje załączeniem turbiny. Złapałem paluchami za to cięgno co idzie od zaworu do turbiny i wyczułem luz na tym połączeniu z jakieś 2 mm może 3. W VW czy Audi sterowanie odbywa się podciśnieniowo i tam nie ma żadnego luzu na cięgle od gruszki sterującej. Może tu leży problem z tą turbodziurą w 1.8TDCi. Może ktoś sprawdzić u siebie jak to jest z tym cięgnem, czy też ma taki luz? Zastanawiałem się jakby go zlikwidować praktycznie do zera jaka byłaby reakcja na pedał gazu, jakby się załączała turbina.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.