Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Kuga (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=171)
-   -   [Kuga 2008-2012] Drgania na 4,5 i 6 biegu (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=116231)

andyvip 02-12-2010 09:48

Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Następna usterka !!
Jadąc na 4 biegu muląc go na prędkości np.50km/h i pedał w podłogę zaczynają się drgania i buczenie. Występuje to na każdym wyższym biegu przy takim scenariuszu.

Już mam dość nie dość że wycieraczki zamarzają bo schodzą poniżej ciepłego nawiewu esp szaleje, silnik zajeb...ny błotem, siedzenia piszczą nawet po 3 smarowaniu przez serwis to jeszcze jakieś drgania. Sądzę że może to być koło 2-masowe bagatela za chyba 3000-5000tys

wydra 02-12-2010 09:58

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
na 6 biegu tez jeździsz 50km/h?

LogoDTP 02-12-2010 10:03

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Masz skrzynię manual czy automat?... powiem szczerze na IV biegu może i się da 50km/h ale na VI...
Jeśli masz taki styl jazdy to popsułeś auto:mrgreen:.... żartuję... coś nie tak masz serio... też bym obstawiał to co mówisz

rfv2010 02-12-2010 10:48

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
U mnie też są drgania jak wciskam lub puszczam gaz, myślałem że opony źle wyważone ale nie wszystkie sprawdzone.
Mam takie wrażenie jak by cały samochód w taki niskie drgania wpadał i to się zaczęło jak mrozy przyszły tak 3 dni temu.

UKey 06-12-2010 16:28

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Panowie - nie wiem jak tam wasze Kugi ale mam w MK3 (jak jeżdżę tak jak Wy) to samo i nie wiem czym się dziwicie? I podejrzewam że każdy kto jeździ tak dieslem będzie tak miał... Ktoś kto jeździ autem na 5-6 biegu z prędkością 50km i obrotami 1000 na minutę po prostu nie umie jeździć - jak jesteś kolego centusiem to kup auto z silnikiem 1.2 i zamontuj LPG bo Twój styl jazdy woła o pomstę do nieba! Mało tego - dwumasa padnie Ci znacznie szybciej. Podejrzewam że jedziesz swoim forem np na 5 biegu z prędkością 50km/h i mocno nagle gaz do dechy po czym auto powoli się rozpędza i czujesz przy tym podwyższony poziom wibracji - oto kilka przyczyn:
1. REZONANS układu przeniesienia napędu - taki styl jazdy jak twój powoduje że za każdym razem - na złych przełożeniach skrzyni i ze zbyt niskimi prędkościami cały układ przechodzi przez F rezonansową i dlatego drga bardziej. Każdy kto w miarę normalnie zmienia biegi jeździ na obrotach powyżej rezonansu własnego i tak też konstruuje się auta żeby - o ile zmieniasz prawidłowo biegi być w obrotach powyżej rezonansu - bez nadmiernych drgań...
2. Chyba nie masz wątpliwości że twoje auto będzie się rozpędzało jak samo szybko na 4-5-6 biegu jak na 1-2-3 co ma bezpośredni wpływ na długość odczuwania wibracji? Poszukaj na forum wykresu dla MK3 w jakim zakresie obrotów najlepiej zmieniać biegi (na wykresie jest również moc i moment)
3. Oczywiście w miarę przybywania km na liczniku pojawia się normalne zużycie sprzęgła i dwumasy ale wątpię cz w już w Twoim przypadku

Taka jazda to pozorna oszczędność - zajedziesz dwumasę znacznie szybciej...

rfv2010 06-12-2010 17:12

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał UKey (Post 1553396)
Panowie - nie wiem jak tam wasze Kugi ale mam w MK3 (jak jeżdżę tak jak Wy) to samo i nie wiem czym się dziwicie? I podejrzewam że każdy kto jeździ tak dieslem będzie tak miał... Ktoś kto jeździ autem na 5-6 biegu z prędkością 50km i obrotami 1000 na minutę po prostu nie umie jeździć - jak jesteś kolego centusiem to kup auto z silnikiem 1.2 i zamontuj LPG bo Twój styl jazdy woła o pomstę do nieba! Mało tego - dwumasa padnie Ci znacznie szybciej. Podejrzewam że jedziesz swoim forem np na 5 biegu z prędkością 50km/h i mocno nagle gaz do dechy po czym auto powoli się rozpędza i czujesz przy tym podwyższony poziom wibracji - oto kilka przyczyn:
1. REZONANS układu przeniesienia napędu - taki styl jazdy jak twój powoduje że za każdym razem - na złych przełożeniach skrzyni i ze zbyt niskimi prędkościami cały układ przechodzi przez F rezonansową i dlatego drga bardziej. Każdy kto w miarę normalnie zmienia biegi jeździ na obrotach powyżej rezonansu własnego i tak też konstruuje się auta żeby - o ile zmieniasz prawidłowo biegi być w obrotach powyżej rezonansu - bez nadmiernych drgań...
2. Chyba nie masz wątpliwości że twoje auto będzie się rozpędzało jak samo szybko na 4-5-6 biegu jak na 1-2-3 co ma bezpośredni wpływ na długość odczuwania wibracji? Poszukaj na forum wykresu dla MK3 w jakim zakresie obrotów najlepiej zmieniać biegi (na wykresie jest również moc i moment)
3. Oczywiście w miarę przybywania km na liczniku pojawia się normalne zużycie sprzęgła i dwumasy ale wątpię cz w już w Twoim przypadku

Taka jazda to pozorna oszczędność - zajedziesz dwumasę znacznie szybciej...

U mnie to nie to, testowałem na różnych obrotach od 2 do 4 tyś. i to samo jak wcisnę lub puszczę gaz cały samochód w pada w niskie drgania. W serwisie też tak twierdzili jak Pan a jak się przemądrzały mechanik przejechał to zmienił zdanie. W każdym razie samochód stoi w serwisie i jutro go mama odebrać. Tak jak pisałem zaczęło się to jak mrozy się zaczęły.

andyvip 06-12-2010 18:00

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał UKey (Post 1553396)
Panowie - nie wiem jak tam wasze Kugi ale mam w MK3 (jak jeżdżę tak jak Wy) to samo i nie wiem czym się dziwicie? I podejrzewam że każdy kto jeździ tak dieslem będzie tak miał... Ktoś kto jeździ autem na 5-6 biegu z prędkością 50km i obrotami 1000 na minutę po prostu nie umie jeździć - jak jesteś kolego centusiem to kup auto z silnikiem 1.2 i zamontuj LPG bo Twój styl jazdy woła o pomstę do nieba! Mało tego - dwumasa padnie Ci znacznie szybciej. Podejrzewam że jedziesz swoim forem np na 5 biegu z prędkością 50km/h i mocno nagle gaz do dechy po czym auto powoli się rozpędza i czujesz przy tym podwyższony poziom wibracji - oto kilka przyczyn:
1. REZONANS układu przeniesienia napędu - taki styl jazdy jak twój powoduje że za każdym razem - na złych przełożeniach skrzyni i ze zbyt niskimi prędkościami cały układ przechodzi przez F rezonansową i dlatego drga bardziej. Każdy kto w miarę normalnie zmienia biegi jeździ na obrotach powyżej rezonansu własnego i tak też konstruuje się auta żeby - o ile zmieniasz prawidłowo biegi być w obrotach powyżej rezonansu - bez nadmiernych drgań...
2. Chyba nie masz wątpliwości że twoje auto będzie się rozpędzało jak samo szybko na 4-5-6 biegu jak na 1-2-3 co ma bezpośredni wpływ na długość odczuwania wibracji? Poszukaj na forum wykresu dla MK3 w jakim zakresie obrotów najlepiej zmieniać biegi (na wykresie jest również moc i moment)
3. Oczywiście w miarę przybywania km na liczniku pojawia się normalne zużycie sprzęgła i dwumasy ale wątpię cz w już w Twoim przypadku

Taka jazda to pozorna oszczędność - zajedziesz dwumasę znacznie szybciej...

Oj kolego nie obraz sie ale chyba nie masz o tym pojęcia.
Pisałem nie dosłownie że jadę 50km/h na 6 biegu (pewnie się tak nawet nie da) widać że nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Ale niech ci będzie czyli twierdzisz że jadąc może 60km/h powiedzmy na 5 biegu i dodaniu gazu do oporu ma mieć drgania i to jest normalne!? Coś tu się zapędziłeś i sądzę że nie masz racji koledzy poprawcie mnie jak coś!
Po 1 nie pisałem że ma drgania związane z tzw zamulaniem silnika tylko że wpada w duży rezonans ( coś jak by nie palił na 1 cylinder- objawy podobne do kończącego się koła 2-masowego)
Po 2 to nie krzycz że ktoś jest centusiem i jeszcze nie umie jezdzić ( tak jak byś ty umiał to najlepiej) bo 19 lat mam prawko i przejedziłem troszkę km i to różnymi autkami a mam ich chyba z 9 (łącznie z suoerb 200konnej na DSG) nie wiem czy wiesz co to jest!? (sorry) a spalanie średnie mam koło 9,2-10l
więc nie jeżdze wolno.
Dobra dość tego bo widze że niektórzy łapią za słowa i szybko wyciągają wnioski o właścicielu
Ukey się napina jak by tylko on pozjadał wszystkie rozumy i był super kierowcą a przecież to forum nie jest po to żeby kogoś poniżać.(poza tym wypisał tam trochę bzdur)

Braczek22 08-12-2010 19:17

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał UKey (Post 1553396)
Panowie - nie wiem jak tam wasze Kugi ale mam w MK3 (jak jeżdżę tak jak Wy) to samo i nie wiem czym się dziwicie? I podejrzewam że każdy kto jeździ tak dieslem będzie tak miał... Ktoś kto jeździ autem na 5-6 biegu z prędkością 50km i obrotami 1000 na minutę po prostu nie umie jeździć - jak jesteś kolego centusiem to kup auto z silnikiem 1.2 i zamontuj LPG bo Twój styl jazdy woła o pomstę do nieba! Mało tego - dwumasa padnie Ci znacznie szybciej. Podejrzewam że jedziesz swoim forem np na 5 biegu z prędkością 50km/h i mocno nagle gaz do dechy po czym auto powoli się rozpędza i czujesz przy tym podwyższony poziom wibracji - oto kilka przyczyn:
1. REZONANS układu przeniesienia napędu - taki styl jazdy jak twój powoduje że za każdym razem - na złych przełożeniach skrzyni i ze zbyt niskimi prędkościami cały układ przechodzi przez F rezonansową i dlatego drga bardziej. Każdy kto w miarę normalnie zmienia biegi jeździ na obrotach powyżej rezonansu własnego i tak też konstruuje się auta żeby - o ile zmieniasz prawidłowo biegi być w obrotach powyżej rezonansu - bez nadmiernych drgań...
2. Chyba nie masz wątpliwości że twoje auto będzie się rozpędzało jak samo szybko na 4-5-6 biegu jak na 1-2-3 co ma bezpośredni wpływ na długość odczuwania wibracji? Poszukaj na forum wykresu dla MK3 w jakim zakresie obrotów najlepiej zmieniać biegi (na wykresie jest również moc i moment)
3. Oczywiście w miarę przybywania km na liczniku pojawia się normalne zużycie sprzęgła i dwumasy ale wątpię cz w już w Twoim przypadku

Taka jazda to pozorna oszczędność - zajedziesz dwumasę znacznie szybciej...

Jakie powinny być minimalne prędkości na poszczególnych biegach. A VI bieg to ja nie wiem czy używać??? bo przy jakich obrotach lub prędokści.?

Ramzik 08-12-2010 19:28

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał Braczek22 (Post 1554950)
Jakie powinny być minimalne prędkości na poszczególnych biegach. A VI bieg to ja nie wiem czy używać??? bo przy jakich obrotach lub prędokści.?

Na VI biegu można jechać spokojnie od setki, przynajmniej automat tak jedzie. A jak jeżdziłęm c-maxem to na trasie zawsze jechałem powyżej setki na VI biegu.

takitam 08-12-2010 20:28

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał Ramzik (Post 1554963)
Na VI biegu można jechać spokojnie od setki, przynajmniej automat tak jedzie. A jak jeżdziłęm c-maxem to na trasie zawsze jechałem powyżej setki na VI biegu.

na III da się setką jechać i jest super , czuć że silnik żyje :D obroty, jeszcze raz obroty 2000 to minimum żeby wszystko było ok, nie zapominajcie o PDF silnik musi wszystko wypierdzieć !!!

Ramzik 08-12-2010 21:36

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał takitam (Post 1555027)
na III da się setką jechać i jest super , czuć że silnik żyje :D obroty, jeszcze raz obroty 2000 to minimum żeby wszystko było ok, nie zapominajcie o PDF silnik musi wszystko wypierdzieć !!!

No zgadza się. Dla diesla najlepsze obroty to 2000-2500, można na III i ponad setkę jechać tylko po co zarzynać diesla (chyba, że się rozpędzasz to spoko), w końcu to silnik niskoobrotowy, a na VI biegu i ponad setka obroty są ponad 2000.

sun 09-12-2010 15:17

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
drgania występują i beda wystepowac na zimnym silniku, gdy za szybko wchodzimy na obroty a przeciez przy takiej pogodzie silnik trudno sie nagrzewa
przy nagrzanym wciskac w palnik
biegi sa zanizone ale nie na tyle zeby ciagnac 60 na 5
zakres biegów powyzej zielonej strzalkidrgania nie sa odczuwalne
123 stopniowo do rozpedzenia do 50
4 w zakresie 50-70
5 wrzucam przy 70-100
6 przy 100-max

sprobujcie i zobaczcie czy drga jesli tak to cos skopane
ta technika daje plynna jazde

Ramzik 10-12-2010 19:31

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
dokładnie, przy zimnym silniku nie należy przesadzać z gazem, a jak się silnik nagrzeje - to jak kto lubi :>

Tesor 11-12-2010 16:19

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Moja Kuga dogania właśnie 60k przebiegu i występuje podobne zjawisko. Jak zdejmiesz nogę z gazu i po chwili wciśniesz gaz lekko (jak w podłogę to jest ok) to jest szarpanie. Podobnie na tempomacie np.: jedziesz 130 przyspieszasz dodając gazu "z buta" i po wyprzedzaniu puszczasz gaz. Autko sobie zwalnia do zaprogramowanej prędkości i w momencie gdy już tempomat musi sam dodać gazu też jest szarpnięcie. Po świętach znów do serwisu na przegląd to se zareklamuje a co mi tam szkodzi. W tym miesiącu nie jadę na serwis, chyba że mnie zaholują.
Grudzień miesiącem bez serwisu :)

Ramzik 11-12-2010 16:28

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Dla mnie, z tych opisów, to wygląda jakby przyczyną tego szarpania była za mała prędkość w stosunku do wybranego biegu. Każdy silnik będzie szarpał jeżeli będzie za wysoki bieg i dodane mało gazu.
Jeżeli chodzi o tempomat to to nie jest szarpnięcie tylko gwałtowne dodanie gazu by utrzymać zadaną prędkość i po prostu czuć jak autko się zbiera.

b@rth 11-12-2010 19:24

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał sun (Post 1555395)
...
123 stopniowo do rozpedzenia do 50
4 w zakresie 50-70
5 wrzucam przy 70-100
6 przy 100-max
...
ta technika daje plynna jazde

sorki ... ale ja 6 biegu uzywam powyzej 140-150 ... albo jeszcze "wyzej"
... nie mow mi tylko jeszcze ze tak jezdzisz po miescie ...

dodam tylko ze nie zaobserwowalem zadnych drgan u siebie ...

Ramzik 11-12-2010 20:12

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał b@rth (Post 1556866)
sorki ... ale ja 6 biegu uzywam powyzej 140-150 ... albo jeszcze "wyzej"
... nie mow mi tylko jeszcze ze tak jezdzisz po miescie ...

dodam tylko ze nie zaobserwowalem zadnych drgan u siebie ...

Na trasie VI biegu można spokojnie używać od prędkości 100 - 110 km, auto jedzie dynamicznie i nie traci nic na elastyczności, wręcz lepiej się zbiera niż z V - przynajmniej tak jest w C-maxie, bo w Kudze mam automat więc nie wiem jak reaguje manual

Tesor 11-12-2010 20:48

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał Ramzik (Post 1556764)
Dla mnie, z tych opisów, to wygląda jakby przyczyną tego szarpania była za mała prędkość w stosunku do wybranego biegu. Każdy silnik będzie szarpał jeżeli będzie za wysoki bieg i dodane mało gazu.
Jeżeli chodzi o tempomat to to nie jest szarpnięcie tylko gwałtowne dodanie gazu by utrzymać zadaną prędkość i po prostu czuć jak autko się zbiera.

HHmmm...

Za niski bieg? Ja VI nie "wkładam" niżej 130 km/h. No i jakoś przez 50000 km nie szarpało. Ale co tam niech się serwis martwi.

takitam 11-12-2010 21:10

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał Ramzik (Post 1556917)
Na trasie VI biegu można spokojnie używać od prędkości 100 - 110 km, auto jedzie dynamicznie i nie traci nic na elastyczności, wręcz lepiej się zbiera niż z V - przynajmniej tak jest w C-maxie, bo w Kudze mam automat więc nie wiem jak reaguje manual

nie przesadzaj! na 5 się o wiele lepiej zbiera, popatrz na obroty , nie ma tu różnicy między kugą a c-maxem, miałem c-maxa od 2004 roku 2.0tdci 136 koni i wiem co piszę. (c-max ciutkę zwinniejszy )

Ramzik 12-12-2010 08:08

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał takitam (Post 1556972)
nie przesadzaj! na 5 się o wiele lepiej zbiera, popatrz na obroty , nie ma tu różnicy między kugą a c-maxem, miałem c-maxa od 2004 roku 2.0tdci 136 koni i wiem co piszę. (c-max ciutkę zwinniejszy )

Chodziło mi o to, że na VI biegu przy tej prędkości, w razie potrzeby też zbiera się bez najmniejszych problemów. A c-max fakt ciutkę mniejszy, lżejszy to i może ciutkę zwinniejszy :lol: Chociaż powershift jest moim zdaniem bardziej dynamiczny i szybszy

fuss 19-10-2011 12:43

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
AndyVIP, czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie?

Wątek nie zakończony, a niestety rozmowa spełzła na za niską prędkość obrotową silnika, (lub dywagacją na temat: czy ANDYVIP potrafi poprawnie jeździć autem), co w tym wypadku jest oczywistą bzdurą i biciem piany.
Bez urazy Panowie.

Konkret, proszę o konkret zanim panowie z serwisu zaczną się doktoryzować na mojej Kudze.

andyvip 19-10-2011 17:50

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał fuss (Post 1723813)
AndyVIP, czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie?

Wątek nie zakończony, a niestety rozmowa spełzła na za niską prędkość obrotową silnika, (lub dywagacją na temat: czy ANDYVIP potrafi poprawnie jeździć autem), co w tym wypadku jest oczywistą bzdurą i biciem piany.
Bez urazy Panowie.

Konkret, proszę o konkret zanim panowie z serwisu zaczną się doktoryzować na mojej Kudze.

Witam
Zaczyna się a mowiliście że nie umiem jeżdzić! za niski bieg? coś tam występuje przy używaniu tempomatu,zimny silnik itp i w końcu ktoś ma taką usterkę, powim tak i nie chce żeby ktoś mnie traktował jak niedzielnego kierowcę (w sumie mi to wisi)
Autko nie ma prawa szrpać !!! i koniec !!! (wiadomo bez przesady i nie wpadajcie w skrajności np 6 bieg i 40 km/h bez takich tekstow)
Może być przymulone i wolno się zbierać aż do uchwycenia momentu obrotowego.
Usterka u mnie polegała na uszkodzeniu jakiegoś czujnika elektronicznego oraz przeprogramowanie sterownika głównego. Do dzisiaj jeżdżę tak samo i drgań nie mam a już na budziku prawie 60tys.
Pozdo dla wszystkich i służę pomocą jak coś.
Andrzej

madizal 31-05-2014 07:26

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Czy temat drgań został zakończony wymianą jakiegoś czujnika ? jakiego ?
Mam podobny objaw w wersji AWD, przy przechodzeniu przez około 2000 obrotów na 4,5 lub 6 biegu na trasie, np na autostradzie przy ciepłym silniku, plusowa mocno pogoda, cały napęd jakby od kół przenosi na chwilę drgania na całe nadwozie. Dzieje się tak przy przyspieszaniu bez wcześniejszej zmiany biegów. Odczuje mam jakby nagle na 2 s wszystie opony zaczęły ząbkować - przypominam idealna nawierznia. Czy to co obserwuję to włączenie napędu, zużycie dwumasy czy co ? Przebiegu mam 120 tyś, a użytkuję samochód od przebiegu 100 tyś. Auto było i jest bezawaryjne - znam je od wyjazdu z salonu. Pozdrawiam i proszę o komentarze z tą przypadłością.

RafałB 31-05-2014 08:39

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Może być dwumasa.....

kuga2012 21-06-2014 10:39

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Jeszcze do wątku drgań: przy hamowaniu silnikiem na 6 biegu /prędkość ponad 100km/h/ odczuwalne lekkie nierównomierne drgania całego auta. Tdci 140KM, 38000km, manualna skrzynia. Macie jakieś sugestie?

RafałB 21-06-2014 16:14

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Tarcze jeśli przy hamowaniu, albo opony, zaschnięte błoto na feldze od środka....znam to ;)

kuga2012 21-06-2014 17:17

Odp: Drgania na 4,5 i 6 biegu
 
Cytat:

Napisał RafałB (Post 2229380)
Tarcze jeśli przy hamowaniu, albo opony, zaschnięte błoto na feldze od środka....znam to ;)

Pytanie było o problem przy hamowaniu silnikiem

sekcja11 18-04-2016 08:12

Drgania na 4,5,6 biegu
 
POMOCY !!! Nie wiem co się dzieje ale na 4,5,6 biegu około 2000 obr. moja kuga 2009r dostaje jakiś drgań .!!

Nie wiem czy to turbina czy co ???

Gostek_ 18-04-2016 08:33

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Po chipie?

sekcja11 18-04-2016 08:52

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
podnoszona moc ze 136 na 181 3 lata temu ale czy chipem nie wiem .

ale co turbina ?

Gostek_ 18-04-2016 16:25

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Jak masz chip to jest to normalne koło 2000 obrotów, mam tak samo i nie da się tego zlikwidować, szczególnie w 4x4. Mogłeś nie mieć na zimówkach a teraz na letnich się objawiło. U mnie właśnie tak jest - takie chrobotanie przez chwilę.

sekcja11 18-04-2016 19:00

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
u minie okazał sie dwumas niestety

Bump: spróbuj pod gore na najwyższym biegu (6) jaki ci chrobocze to dwumas moim zdaniem

Gostek_ 18-04-2016 21:36

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
To ja wobec tego mam inaczej, jak ostro depnę to w okolicy 2000 pojawia się na chwilę i to nie zawsze, rozmawiałem z kilkoma specami od chipów i nikt tego nie umiał obejść. Występuje tylko w 4x4.
Może spróbuj wrócić do serii i się przejedź, będzie muł nie moc ale zobaczysz czy objawy nie znikną...

tomaszjan31 19-04-2016 19:29

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Panowie, dwumasa przy tej mocy /po konkretnym chipie/ daje znać, co się dziwicie. Przy niskich obrotach na wysokich biegach dwumasa sie poddaje i wali jak stara pralka z przeciążonym bębnem.

Myśle , ze wiele kolegów wie o czym pisze, zwłaszcza kolega Gostek, który nie wiedzieć , lub wiedzieć otwarcie nie mówi.

Jazda z chipem jest wielką przyjemnością, lecz trzeba umiejętnie sie takim pojazdem obsługiwać i mieć głowie na karku.

Bez urazy.
Pozdrawiam kolegów

Gostek_ 20-04-2016 11:47

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Zgadza się ale musisz mu ostro dać poniżej 2000 obrotów i najlepiej jeszcze pod górkę, wtedy nie wyrabia.

sekcja11 21-04-2016 16:56

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Ale u mnie panowie w identycznej jeździe raz jest a raz nie ma .

KrisW 26-04-2016 11:51

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Pojedź na korektę, też u siebie robiłem bo ostro drgało. Po korekcie nic nie ma. Mocy i momentu nie ubyło tylko zmieniła się jego charakterystyka. Wymieniałem też dwumas ale na długo nie wystarczyło. Przeważnie na zimnym nie drgało, puki się dwumas nie rozgrzał.

sekcja11 09-08-2016 16:04

Odp: Drgania na 4,5,6 biegu
 
Panowie nie wiem jak do zabrzmi ale sie naprawiło

Podejrzewam ze chip sie przyciął i coś wariowało.


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.